Konstfacks bibliotek

Understanding practice : perspectives on activity and context
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • KURS
Titel och upphov
  • Understanding practice : perspectives on activity and context
Utgivning, distribution etc.
  • Cambridge : Cambridge Univ. Press, 1993
Utgivningsår
  • 1993
  • Språk: Engelska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 414 s. ill.
Serietitel - ej biuppslagsform
Seriebiuppslag under titel
Anmärkning: Allmän
  • Även med tryckår: 2002
Term
ISBN
  • 0521392632
  • 0521558514
Antal i kö:
  • 0 (0)
*000     cam a       7a 4500
*00147432
*00520100803175940.0
*008011211s1993    xxk|||||||||||001 0|eng|c
*020  $a0521392632$qinb.
*020  $a0521558514$qhft.
*035  $90521392632
*035  $a(SE-LIBR)5017968
*041  $aeng
*08204$a370.1523$220
*084  $aEaac$2kssb/6
*084  $aDoeaa$2kssb/6
*24510$aUnderstanding practice :$bperspectives on activity and context /$cedited by Seth Chaiklin, Jean Lave.
*264 1$aCambridge :$bCambridge Univ. Press,$c1993
*300  $a414 s.$bill.
*4901 $aLearning in doing,$x99-1331144-6
*500  $aÄven med tryckår: 2002
*650 7$aInlärning$xpsykologiska aspekter$2sao
*650 7$aLearning$2BNB
*650 7$aLearning, Psychology of$2BNB
*650 7$aInlärning$2albt//swe
*7001 $aChaiklin, Seth$4edt
*7001 $aLave, Jean$4edt
*830 0$aLearning in doing,$x99-1331144-6
*852  $5Ko$bKo$cKURS
*887  $a{"@id":"8rkbff3l577ddn7","modified":"2010-08-03T17:59:40+02:00","checksum":"46523407978"}$2librisxl
*887  $5Ko$a{"@id":"x81q6zwrvj6s5lpj","modified":"2020-01-30T10:39:12.976+01:00","checksum":"57285084484"}$2librisxl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

Understanding Practice brings together the many different perspectives that have been applied to examining social context. From Ole Dreier's work on the therapeutic relationship, to Hugh Mehan's work on learning by disabled students, to Charles and Janet Keller's work on blacksmithing, the chapters form a diverse and fascinating look at situated learning. A distinctive feature of the book is the wide range of theoretical and methodological approaches to the problem of understanding cognition in everyday settings.

Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
Ex1Tillgängligt (inte till fjärrlån) Konstfacks bibliotek KURS
REFTillgängligt (ej hemlån) Konstfacks bibliotek KURS
Ex3Tillgängligt (inte till fjärrlån) Konstfacks bibliotek KURS