Konstfacks bibliotek

   
Visuella möjlighetsrum : gymnasieelevers subjektsskapande i bild och medieundervisning
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Eabi
Personnamn
Titel och upphov
  • Visuella möjlighetsrum : gymnasieelevers subjektsskapande i bild och medieundervisning
Utgivning, distribution etc.
  • Acta Universitatis Gothoburgensis, Göteborg : 2017
Utgivningsår
  • 2017
  • Språk: Svenska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 375 s. : ill. 24 cm
Serietitel - ej biuppslagsform
Nummer i serie
  • 399
Seriebiuppslag under titel
Anmärkning: Dissertation o.dyl.
  • Diss. Göteborg : Göteborgs universitet, 2017
Term
Indexterm - Okontrollerad
Annat medium
  • Även utgiven elektroniskt Visuella möjlighetsrum ISBN 9789173469142
ISBN
  • 978-91-7346-913-5
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00006132cam a22014417a 4500
*00145833
*00520180118135911.0
*008170407s2017    sw a|||  m   |000 0 swe c
*020  $a978-91-7346-913-5$qPrint
*020  $z9789173469142$qPDF
*035  $a(SE-LIBR)20377630
*0410 $aswe$beng
*08204$a700.712$223/swe
*084  $aEabi.03$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aHellman, Annika,$d1964-$4aut
*24510$aVisuella möjlighetsrum :$bgymnasieelevers subjektsskapande i bild och medieundervisning /$cAnnika Hellman
*260  $aGöteborg :$bActa Universitatis Gothoburgensis,$c2017
*300  $a375 s. :$bill.$c24 cm
*4901 $aGothenburg studies in educational sciences,$x0436-1121 ;$v399
*502  $aDiss. Göteborg : Göteborgs universitet, 2017
*650 7$aBildundervisning$2sao$0140947
*650 7$aMediekunskap$2sao$0153799
*650 7$aGymnasieskolan$2sao$0147324
*650 7$aDemokrati$2sao$0142749
*650 7$aKreativitet$2sao$0165503
*650 7$aPedagogisk psykologi$2sao$0157288
*650 7$aIdentitet (psykologi)$2sao$0148575
*650 0$aMass media$xStudy and teaching
*650 0$aEducation, Secondary
*650 0$aHigh schools
*650 0$aEducational psychology
*650 0$aCreative ability
*650 0$aArt - Study and teaching
*650 0$aDemocracy
*650 0$aIdentity (Psychology)
*653  $aBildundervisning
*653  $aMedieundervisning
*653  $aGymnasieskolan
*653  $aDemokrati
*653  $aPedagogisk psykologi
*653  $aIdentitet
*77608$iÄven utgiven elektroniskt$tVisuella möjlighetsrum$z9789173469142$wIMP(SE-LIBR)20377934
*830 0$aGothenburg studies in educational sciences,$x0436-1121 ;$v399
*852  $cEabi
*950  $6650$w||e$aMassmedia$xstudier och undervisning$uMediekunskap
*950  $6650$aMedieundervisning$w||e$uMediekunskap
*950  $6650$aMassmedieundervisning$uMediekunskap
*950  $6650$aMediepedagogik$uMediekunskap
*950  $6650$aUndervisning i mediekunskap$uMediekunskap
*950  $6650$wg$aUndervisning$uMediekunskap
*950  $6650$aGymnasiet$uGymnasieskolan
*950  $6650$wg$aUndervisningsväsen$uGymnasieskolan
*950  $6650$wg$aUtbildning$uGymnasieskolan
*950  $6650$wh$aNationella program$uGymnasieskolan
*950  $6650$wh$aRiksgymnasier$uGymnasieskolan
*950  $6650$wh$aIndividuella program$uGymnasieskolan
*950  $6650$wh$aIdrottsgymnasier$uGymnasieskolan
*950  $6650$wh$aKärnämnen (gymnasieskolan)$uGymnasieskolan
*950  $6650$wh$aSpecialarbeten$uGymnasieskolan
*950  $6650$aAntagning till gymnasieskolan$uGymnasieskolan
*950  $6650$aPsykologi$xpedagogik$uPedagogisk psykologi
*950  $6650$aPsykologi$wg$uPedagogisk psykologi
*950  $6650$aDifferentiering i utbildningen$wh$uPedagogisk psykologi
*950  $6650$aKoncentration$wh$uPedagogisk psykologi
*950  $6650$aLyssnande$wh$uPedagogisk psykologi
*950  $6650$aSkolpsykologi$wh$uPedagogisk psykologi
*950  $6650$wh$aÖverförd inlärning$uPedagogisk psykologi
*950  $6650$aKreativ förmåga$uKreativitet
*950  $6650$aSkapande$uKreativitet
*950  $6650$aInspiration$wh$uKreativitet
*950  $6650$aKonstnärligt skapande$wh$uKreativitet
*950  $6650$aFantasi$uKreativitet
*950  $6650$aGeni$uKreativitet
*950  $6650$aOriginalitet (estetik)$uKreativitet
*950  $6650$aTeckningsundervisning$uBildundervisning
*950  $6650$aUndervisning$wg$uBildundervisning
*950  $6650$aFolkstyre$uDemokrati
*950  $6650$wh$aDeliberativ demokrati$uDemokrati
*950  $6650$aEkonomisk demokrati$wh$uDemokrati
*950  $6650$aElevdemokrati$wh$uDemokrati
*950  $6650$aFacklig demokrati$wh$uDemokrati
*950  $6650$aFöretagsdemokrati$wh$uDemokrati
*950  $6650$aKommunal demokrati$wh$uDemokrati
*950  $6650$aNärdemokrati$wh$uDemokrati
*950  $6650$aSkoldemokrati$wh$uDemokrati
*950  $6650$aDirektdemokrati$wh$uDemokrati
*950  $6650$aJämlikhet$uDemokrati
*950  $6650$w||e$aIdentitet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$aIdentitetsutveckling$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$aSjälvbild$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wg$aPersonlighet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wh$aRegional identitet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wh$aEtnicitet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wh$aGruppidentitet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wh$aKulturell identitet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wh$aKönsidentitet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wh$aSpråk och identitet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wh$aNationell identitet$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$wh$aStigmatisering (socialpsykologi)$uIdentitet (psykologi)
*950  $6650$aIdentitetspolitik$uIdentitet (psykologi)
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
Ex1Tillgängligt Konstfacks bibliotek Eabi