Konstfacks bibliotek

Extra-curricular
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Ep
Titel och upphov
  • Extra-curricular
Utgivning, distribution etc.
  • [Eindhoven] : Onomatopee, [2018]
Utgivningsår
  • 2018
  • Språk: Engelska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 338 sidor illustrationer 23 cm
Serietitel - ej biuppslagsform
Nummer i serie
  • 163
Seriebiuppslag under titel
ISBN
  • 9789491677922
  • 9782954671239
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00002373cam a22005777i 4500
*00145044
*00520181016131414.0
*008180821s2018    ne |||||||||||000 0|eng|c
*020  $a9789491677922$qhäftad
*020  $a9782954671239
*035  $a(SE-LIBR)mwqzqjxxk3d3gswm
*041  $aeng
*08204$a745.4$223/swe
*084  $aIh$2kssb/8 (machine generated)
*24510$aExtra-curricular /$cedited/designed by Jacob Lindgren.
*264 1$a[Eindhoven] :$bOnomatopee,$c[2018]
*300  $a338 sidor$billustrationer$c23 cm
*336  $atext$btxt$2rdacontent
*337  $aunmediated$bn$2rdamedia
*338  $avolume$bnc$2rdacarrier
*340  $b23 cm
*4901 $aOnomatopee ;$v163
*655 4$0https://id.kb.se/marc/NotFictionNotFurtherSpecified
*7001 $aLindgren, Jacob$4edt
*830 0$aOnomatopee ;$v163
*852  $hEp
*887  $a{"@id":"mwqzqjxxk3d3gswm","modified":"2018-10-16T13:14:14.679+02:00","checksum":"201880079219"}$2librisxl
*950  $6650$wg$aAffischer$uKommersiell konst
*950  $6650$wg$aGrafisk konst$uKommersiell konst
*950  $6650$wg$aKonst$uKommersiell konst
*950  $6650$wg$aReklam$uKommersiell konst
*950  $6650$wg$aVisuell kommunikation$uKommersiell konst
*950  $6650$aReklamkonst$uKommersiell konst
*950  $6650$wh$aLärande organisationer$uInlärning
*950  $6650$wh$aLäsinlärning$uInlärning
*950  $6650$wh$aNeurodidaktik$uInlärning
*950  $6650$wh$aSkrivinlärning$uInlärning
*950  $6650$wh$aSpråkinlärning$uInlärning
*950  $6650$wh$aÖverförd inlärning$uInlärning
*950  $6650$aPedagogik$uInlärning
*950  $6650$aUndervisning$uInlärning
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

Extra-curricular is a reader of texts on and around the topic of self-organized learning, curriculum, experiments, and alternatives in graphic design education. Occurring both within and separate from existing institutions, these other forms of learning and organization question how such learning takes place, for whom, and the ideologies inherent in existing models, among many other things. An (admittedly) incomplete inventory inspired by the widespread activity and educational turn (or shift) in the field, this book aims to serve as a point of departure for further discussion and experimentation.

Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
Ex1Tillgängligt Konstfacks bibliotek Ep