Konstfacks bibliotek

   
Rethinking university teaching : a conversational framework for the effective use of learning technologies
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Ep
Personnamn
Titel och upphov
  • Rethinking university teaching : a conversational framework for the effective use of learning technologies
Utgivning, distribution etc.
  • RoutledgeFalmer, London : 2002
Utgivningsår
  • 2002
  • Språk: Engelska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Upplaga
  • 2. ed.
Fysisk beskrivning
  • xiii, 268 s. : ill.
Term
Annan utgåva
  • ISBN 0-415-09289-2
ISBN
  • 0-415-25678-X (inb.) ;
  • 0-415-25679-8 (hft.)
  • 978-0-415-25679-7 (hft.)
  • 978-0-415-25678-0 (inb.)
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00001523nam a22004217ar4500
*00142243
*00520171115030848.3
*008010801s2002    enka          001 0 eng c
*020  $a0-415-25678-X (inb.) ;$c£55.00 : CIP entry (Oct.)
*020  $a0-415-25679-8 (hft.)
*020  $a978-0-415-25679-7 (hft.)
*020  $a978-0-415-25678-0 (inb.)
*035  $a(SE-LIBR)8287239
*035  $a(Ko)49658
*040  $aZ
*08200$a378.125$221
*084  $aEpabx$2kssb/7
*084  $aEpaby$2kssb/7
*1001 $aLaurillard, Diana
*24500$aRethinking university teaching :$ba conversational framework for the effective use of learning technologies /$cDiana Laurillard
*250  $a2. ed.
*260  $aLondon :$bRoutledgeFalmer,$c2002
*300  $axiii, 268 s. :$bill.
*650 7$aUniversitetsundervisning$2sao
*650 7$aUtbildningsteknologi$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Utbildningsteknologi
*650 7$aCollege teaching$2BNB
*650 0$aEducational technology
*7751 $z0-415-09289-2$wIMP0415092892$92002
*852  $5Ko$hEp$lLAU
*950  $aUndervisningsteknologi$uUtbildningsteknologi
*950  $aUtbildningsteknik$uUtbildningsteknologi
*950  $aAudiovisuella hjälpmedel$wh$uUtbildningsteknologi
*950  $aDatorstödd undervisning$wh$uUtbildningsteknologi
*950  $wh$aLärobjekt$uUtbildningsteknologi
*950  $aProgrammerad undervisning$wh$uUtbildningsteknologi
*950  $aUndervisningsmaskiner$wh$uUtbildningsteknologi
*950  $aUtbildning via internet$wh$uUtbildningsteknologi
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

Teachers in higher education have had to become more professional in their approach to teaching, matching their professionalism in research. The first edition of this book prepares teachers to do and undergo quality audits and appraisals, and to achieve their personal aims of improving their teaching and their students' learning. The strength of this book is that it provides a sound theoretical basis for designing and using learning technologies in university teaching.
This new edition builds upon the success of the first and contains major updates to the information on learning technologies and includes the implications of using technology for the university context - both campus and electronic - which suggests a new approach to managing learning at institutional level.

Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek Ep