Konstfacks bibliotek

   
Tonårsflickor berättar om att vara eller inte vara i behov av särskilt stöd : en longitudinell fallstudie
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • KURS
Personnamn
Titel och upphov
  • Tonårsflickor berättar om att vara eller inte vara i behov av särskilt stöd : en longitudinell fallstudie
Utgivning, distribution etc.
  • Specialpedagogiska institutionen, Stockholms universitet, Stockholm : 2015
Utgivningsår
  • 2015
  • Språk: Svenska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 160 s.
Anmärkning: Dissertation o.dyl.
  • Diss. Stockholm : Stockholms universitet, 2015
Anmärkning: Språk
  • With a summary in English
Term
Geografiskt namn
Indexterm - Okontrollerad
Elektronisk adress och åtkomst (URI)
  • http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-116805
ISBN
  • 978-91-7649-167-6
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00003891nam a22010097a 4500
*00141371
*00520161108030835.2
*008150428s2015    sw ||||  m    00| ||swe c
*020  $a978-91-7649-167-6
*035  $a(SE-LIBR)17965964
*035  $a(Ko)48685
*040  $aH
*0410 $aswe$beng
*042  $9KVIN$9NB
*08204$a371.9$223/swe
*084  $aEu$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aJohansson, Barbro,$d1957-
*24510$aTonårsflickor berättar om att vara eller inte vara i behov av särskilt stöd :$ben longitudinell fallstudie /$cBarbro Johansson
*260  $aStockholm :$bSpecialpedagogiska institutionen, Stockholms universitet,$c2015
*300  $a160 s.
*502  $aDiss. Stockholm : Stockholms universitet, 2015
*546  $aWith a summary in English
*650 7$aSpecialundervisning$2sao$0163873
*650 7$aTonårsflickor$2sao
*650 7$aElever med särskilda behov$2sao
*650 7$aSocial integration$2sao$0166123
*650 7$aUtvecklingssamtal$2sao$0160589
*650 7$aLärare och elever$2sao
*650 7$aGruppsykologi$2sao$0169018
*650 7$aSpecialundervisning$xtonåringar$xflickor$zSverige$2kao$0163873
*650 7$aHögstadiet$xelever$xstöd$2kao
*650 7$aRemedial teaching$xteenagers$xgirls$zSweden$2kao//eng
*650 7$aLower secondary school$xpupils$xsupport$2kao//eng
*650 0$aSocial psychology
*650 0$aSocial integration$0166123
*650 0$aSpecial education
*650 0$aTeenage girls
*650 0$aTeacher-student relationships
*651 4$aSverige
*653  $aSpecial Educational Needs
*653  $amainstream secondary school
*653  $ainterviews
*653  $ateenage girls
*653  $apeer interactions
*653  $arelationships and groups
*653  $aassessment for learning
*653  $asocial inclusion
*653  $aIEP
*653  $azone of proximal development
*653  $agrounded theory
*852  $5Ko$bKo$hKURS$iEj fjärrlån$lJOH
*85642$uhttp://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-116805
*950  $aBarn med funktionsnedsättning$uElever med särskilda behov
*950  $aProblembarn$uElever med särskilda behov
*950  $aDyslektiker$wh$uElever med särskilda behov
*950  $aElever$wg$uElever med särskilda behov
*950  $aMedarbetarsamtal$uUtvecklingssamtal
*950  $aMålsamtal$uUtvecklingssamtal
*950  $aPlaneringssamtal$wlle$uUtvecklingssamtal
*950  $aGruppbeteende$uGruppsykologi
*950  $aGrupper$xpsykologiska aspekter$uGruppsykologi
*950  $aKollektivt beteende$uGruppsykologi
*950  $aSocialpsykologi$uGruppsykologi
*950  $aPsykologi$wg$uGruppsykologi
*950  $aDelaktighet i samhället$uSocial integration
*950  $aIntegration$uSocial integration
*950  $w|| e$aSocial integrering$uSocial integration
*950  $aSocial inkludering$uSocial integration
*950  $wg$aSociologi$uSocial integration
*950  $aPolitiskt deltagande$uSocial integration
*950  $aSocial rehabilitering$uSocial integration
*950  $aSocialt samspel$uSocial integration
*950  $aSpecialpedagogik$uSpecialundervisning
*950  $aRiksgymnasier$wh$uSpecialundervisning
*950  $aSkoldaghem$wh$uSpecialundervisning
*950  $aSärskolan$wh$uSpecialundervisning
*950  $aSärvux$wh$uSpecialundervisning
*950  $aStödundervisning$uSpecialundervisning
*950  $aUndervisning$wg$uSpecialundervisning
*950  $aTonåringar$wg$uTonårsflickor
*950  $aElever och lärare$uLärare och elever
*950  $aElev-lärarrelationer$uLärare och elever
*950  $aLärare-elevrelationer$uLärare och elever
*950  $wg$aBarn och vuxna$uLärare och elever
*950  $aUndervisning$uLärare och elever
*951  $aKonungariket Sverige$uSverige
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt (ej hemlån) Konstfacks bibliotekEj utlånKURS