Konstfacks bibliotek

Reklamen i svensk marknad 1920-1965 : en ekonomisk-historisk återblick på marknadsförings- och reklamutvecklingen efter första världskriget
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Qbm
Personnamn
Titel och upphov
  • Reklamen i svensk marknad 1920-1965 : en ekonomisk-historisk återblick på marknadsförings- och reklamutvecklingen efter första världskriget
Oformaterad beståndsuppgift - Huvudpublikation
  • Bd 2
Utgivning, distribution etc.
  • Norstedt & Söner, Stockholm : 1967
Utgivningsår
  • 1967
  • Språk: Svenska.
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 2 vol.
Automatiskt genererade ämnesord (BURK)
  • Reklam PR Public Relations Sverige Historia Vetenskapshistoria
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00000900nam a22002413  4500
*00141142
*00520160908030834.6
*008750700s1967    sw            000 0 swe c
*035  $a(SE-LIBR)8072053
*035  $a(Ko)48430
*040  $aLi
*084  $aQbm-c:k$2kssb/5
*084  $5Ko$aQbm-c:k.5$2kssb/6
*1001 $aBjörklund, Tom,$d1898-1968
*24500$aReklamen i svensk marknad 1920-1965 :$ben ekonomisk-historisk återblick på marknadsförings- och reklamutvecklingen efter första världskriget /$cav Tom Björklund ; utg. av Sveriges marknadsförbund
*260  $aStockholm :$bNorstedt & Söner,$c1967
*300  $a2 vol.
*599  $aHuvudpost (flerbandsverk)
*852  $5Ko$bKo$hQbm$lBJÖ
*866  $5Ko$aBd 2
*900  $aBjörklund, Tom A.,$d1898-1968$uBjörklund, Tom,$d1898-1968
*976 2$aQbm-c:k$bReklam PR Public Relations Sverige Historia Vetenskapshistoria
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till