Konstfacks bibliotek

Pedagogiskt ledarskap [Eletronisk resurs] : teori, forskning och utveckling = Educational leadership : theory, research and school development
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Fritt tillgänglig onlineresurs
Titel och upphov
  • Pedagogiskt ledarskap [Eletronisk resurs] : teori, forskning och utveckling = Educational leadership : theory, research and school development
Varianttitel
  • Educational leadership - theory, research and school development
Utgivning, distribution etc.
  • Åbo akademi, Vasa : 2015
Utgivningsår
  • 2015
  • Språk: Svenska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 312 s.
Serietitel - ej biuppslagsform
Nummer i serie
  • 2015:38
Seriebiuppslag under titel
Anmärkning: Allmän
  • E-bok
Term
Elektronisk adress och åtkomst (URI)
  • http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-12-3323-4
  • http://www.doria.fi/handle/10024/119893
ISBN
  • 978-952-12-3323-4
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00003484nam a22008897a 4500
*00141031
*00520160705030829.4
*006m     o  | |
*007cr |||||||||||
*008160704s2015    fi  |||      |000 0 swe c
*019  $bga,la,na
*020  $a978-952-12-3323-4
*020  $z978-952-12-3322-7 (Print)
*035  $a(SE-LIBR)19530301
*035  $a(Ko)48309
*040  $aKo
*08204$a370.1$223/swe
*084  $aE:d$2kssb/8
*24510$aPedagogiskt ledarskap$h[Eletronisk resurs] :$bteori, forskning och utveckling = Educational leadership : theory, research and school development /$cMichael Uljens
*24611$aEducational leadership - theory, research and school development
*260  $aVasa :$bÅbo akademi,$c2015
*300  $a312 s.
*4901 $aRapport / Åbo akademi. Fakulteten för pedagogik och välfärdsstudier,$x2343-2373 ;$v2015:38
*500  $aE-bok
*650 7$aPedagogik$2sao
*650 7$aSkolutveckling$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Skolutveckling
*650 7$aLedarskap$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Ledarskap
*650 0$aTeaching$0(DLC)sh 85133052
*650 0$aLeadership
*7001 $aUljens, Michael,$d1962-$4edt
*830 0$aRapport / Åbo akademi. Fakulteten för pedagogik och välfärdsstudier,$x2343-2373 ;$v2015:38
*852  $5Ko$bKo$hFritt tillgänglig onlineresurs$lPED
*8564 $uhttp://urn.fi/URN:ISBN:978-952-12-3323-4
*8564 $uhttp://www.doria.fi/handle/10024/119893
*950  $aSkolans verksamhetsutveckling$uSkolutveckling
*950  $aVerksamhetsutveckling i skolan$uSkolutveckling
*950  $aSkoladministration$wg$uSkolutveckling
*950  $aUtbildningsreformer$uSkolutveckling
*950  $aSamhällsvetenskap$wg$uPedagogik
*950  $aInterkulturell pedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aFri uppfostran$wh$uPedagogik
*950  $aAktivitetspedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aAlternativ pedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aBildpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aCasemetodik$wh$uPedagogik
*950  $aVäxelundervisning$wh$uPedagogik
*950  $aFörskolepedagogik$wh$uPedagogik
*950  $wh$aKritisk pedagogik$uPedagogik
*950  $wh$aNeurodidaktik$uPedagogik
*950  $aDialektisk pedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aProgrammerad undervisning$wh$uPedagogik
*950  $aInvolveringspedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aWaldorfpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aUtomhuspedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aTemaarbete$wh$uPedagogik
*950  $aStudiecirkelpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $wh$aPedagogik$xforskning$xmetodik$uPedagogik
*950  $aDidaktik$uPedagogik
*950  $aReggio Emilia-pedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aProblembaserat lärande$wh$uPedagogik
*950  $aKonstpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aHandledning$wh$uPedagogik
*950  $aSocialpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aGrupparbete$wh$uPedagogik
*950  $aPortföljmetodik$wh$uPedagogik
*950  $aHerbartpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aInlärning$uPedagogik
*950  $aMontessoripedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aPedagoger$uPedagogik
*950  $aUndervisning$uPedagogik
*950  $aPedagogiskt drama$wh$uPedagogik
*950  $aDialogpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aCoaching$uLedarskap
*950  $aCoachning$uLedarskap
*950  $wh$aKatastrofberedskap$uLedarskap
*950  $wh$aMedarbetarskap$uLedarskap
*950  $wh$aMilitärt ledarskap$uLedarskap
*950  $wh$aPolitiskt ledarskap$uLedarskap
*950  $wh$aTransformativt ledarskap$uLedarskap
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till