Location
Main Entry - Personal Name
Title Statement Bygga stad för barn : en kunskapsöversikt om barn och ungdomar, täta stadsmiljöer och metoder för delaktighet och barnkonsekvensanalys
Publication, Distribution, etc. (Imprint) Arkus, forskning och utveckling inom arkitektur och samhällsbyggnad, Stockholm : [2015]
Dewey Decimal Classification Number
SAB Classification Code
Physical Description
Series Statement
Series Added Entry - Uniform Title
Subject - Topical Term
ISBN
Waiting
*00007518nam a22021373i 4500
*00140544
*00520160310030857.7
*008151015s2015 sw |||| |00| 0 swe c
*020 $a978-91-980422-4-5
*035 $a(SE-LIBR)18536307
*035 $a(Ko)47784
*040 $aArkm$bswe$erda$dH
*082 $a711.083$223/swe
*084 $aOdg$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $ade Laval, Suzanne,$d1953-$4aut
*24510$aBygga stad för barn :$ben kunskapsöversikt om barn och ungdomar, täta stadsmiljöer och metoder för delaktighet och barnkonsekvensanalys /$cSuzanne de Laval
*260 $aStockholm :$bArkus, forskning och utveckling inom arkitektur och samhällsbyggnad,$c[2015]
*300 $a93 sidor
*4901 $aArkus,$x[1652-6430] ;$v#73
*599 $aÄndrad av RDA-projektet på KB
*650 7$aStadsplanering$2sao
*650 7$aBarn$2sao
*650 7$aUngdomar$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Ungdomar
*650 7$aStäder$2sao$0163240
*650 7$aLek$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Lek
*650 0$aCities and towns
*650 0$aCity planning
*650 0$aYouth
*650 0$aPlay
*650 0$aChildren
*830 0$aSkrift (Arkus),$x1652-6430 ;$v73
*852 $5Ko$bKo$hOdg$lDE
*900 $aLaval, Suzanne de,$d1953-$ude Laval, Suzanne,$d1953-
*950 $aSmåbarnslek$wh$uLek
*950 $aLekar$uLek
*950 $aLekplatser$uLek
*950 $aSpel$uLek
*950 $aAfro-amerikanska barn$wh$uBarn
*950 $aSockenbarn$wh$uBarn
*950 $aBarn och Internet$wh$uBarn
*950 $aBarn och politik$wh$uBarn
*950 $wh$aBarn och teater$uBarn
*950 $aBarn som uppfinnare$wh$uBarn
*950 $aNazism och barn$wh$uBarn
*950 $aPojkar$wh$uBarn
*950 $aStyvbarn$wh$uBarn
*950 $aRomska barn$wh$uBarn
*950 $aTyska barn$wh$uBarn
*950 $aBarn till brottslingar$wh$uBarn
*950 $wh$aBarn till cancersjuka$uBarn
*950 $aBarn till författare$wh$uBarn
*950 $aBarn till kvinnliga fångar$wh$uBarn
*950 $aBarn till politiska fångar$wh$uBarn
*950 $wh$aBarn till psykiskt sjuka$uBarn
*950 $wh$aKristna barn$uBarn
*950 $aMuslimska barn$wh$uBarn
*950 $aUtomäktenskapliga barn$wh$uBarn
*950 $aBarn och datorer$wh$uBarn
*950 $aFattiga barn$wh$uBarn
*950 $aFörväxlade barn$wh$uBarn
*950 $aFörskolebarn$wh$uBarn
*950 $wh$aFörsvunna barn$uBarn
*950 $aSpädbarn$wh$uBarn
*950 $aFöräldralösa barn$wh$uBarn
*950 $aInvandrarbarn$wh$uBarn
*950 $aBarnspråk$wh$uBarn
*950 $aHyperaktiva barn$wh$uBarn
*950 $aInstitutionsbarn$wh$uBarn
*950 $aBarn som far illa$wh$uBarn
*950 $aHIV-positiva barn$wh$uBarn
*950 $aSkilsmässobarn$wh$uBarn
*950 $aPrematura barn$wh$uBarn
*950 $aGatubarn$wh$uBarn
*950 $aOönskade barn$wh$uBarn
*950 $aSamiska barn$wh$uBarn
*950 $aSmåbarn$wh$uBarn
*950 $aProblembarn$wh$uBarn
*950 $aBarnarbete$wh$uBarn
*950 $aElever$wh$uBarn
*950 $aFlickor$wh$uBarn
*950 $aFosterbarn$wh$uBarn
*950 $aBarn med funktionsnedsättning$wh$uBarn
*950 $aSommarbarn$wh$uBarn
*950 $aFamiljer$wg$uBarn
*950 $aJudiska barn$wh$uBarn
*950 $aFlyktingbarn$wh$uBarn
*950 $aAdoptivbarn$wh$uBarn
*950 $aBarnhemsbarn$wh$uBarn
*950 $aBegåvade barn$wh$uBarn
*950 $aMor-barnrelationer$wh$uBarn
*950 $aMor-dotterrelationer$wh$uBarn
*950 $aTalstörningar hos barn$wh$uBarn
*950 $aBarnhelgon$wh$uBarn
*950 $aSjuka barn$wh$uBarn
*950 $aSömnstörningar hos barn$wh$uBarn
*950 $aBrott mot barn$wh$uBarn
*950 $aDöda barn$wh$uBarn
*950 $aÖvergivna barn$wh$uBarn
*950 $aBarn och döden$uBarn
*950 $aBarn och gamla$uBarn
*950 $aBarnbarn$uBarn
*950 $aBarnäktenskap$uBarn
*950 $aBeteendeterapi för barn$uBarn
*950 $aIcke-verbal kommunikation hos barn$uBarn
*950 $aPsykosomatiska sjukdomar hos barn$uBarn
*950 $aSexuella övergrepp mot barn$uBarn
*950 $aSocialt arbete med barn$uBarn
*950 $aStress hos barn$uBarn
*950 $aVåld mot barn$uBarn
*950 $aInnerstäder$uStäder
*950 $aBrukssamhällen$wh$uStäder
*950 $aGarnisonsstäder$wh$uStäder
*950 $aGrindstäder$wh$uStäder
*950 $aHuvudstäder$wh$uStäder
*950 $aIdealstäder$wh$uStäder
*950 $aMagistrater$wh$uStäder
*950 $aOffentliga platser$wh$uStäder
*950 $wh$aSatellitstäder$uStäder
*950 $aSmåstäder$wh$uStäder
*950 $aStadsdelar$wh$uStäder
*950 $aStadskärnor$wh$uStäder
*950 $wh$aStadslandskap$uStäder
*950 $aStadsstater$wh$uStäder
*950 $aStorstäder$wh$uStäder
*950 $aTrädgårdsstäder$wh$uStäder
*950 $aUniversitetsstäder$wh$uStäder
*950 $aÖvergivna städer$wh$uStäder
*950 $aKommuner$uStäder
*950 $aStadsvandringar$uStäder
*950 $aUrban politik$uStäder
*950 $aPraktisk stadsplanering$uStadsplanering
*950 $aPlanering$wg$uStadsplanering
*950 $aIdealstäder$wh$uStadsplanering
*950 $aStadsförnyelse$uStadsplanering
*950 $aStadslandskap$uStadsplanering
*950 $aStadsplaner$uStadsplanering
*950 $aStadsplanering (estetik)$uStadsplanering
*950 $aUrban politik$uStadsplanering
*950 $aUnga personer$uUngdomar
*950 $aUngdom$uUngdomar
*950 $wh$aArbetarungdomar$uUngdomar
*950 $wh$aBrott mot ungdomar$uUngdomar
*950 $aElever som avbryter studierna$wh$uUngdomar
*950 $wh$aGroupies$uUngdomar
*950 $aInvandrarungdomar$wh$uUngdomar
*950 $aHIV-positiva ungdomar$wh$uUngdomar
*950 $aHomosexuella ungdomar$wh$uUngdomar
*950 $aJudiska ungdomar$wh$uUngdomar
*950 $aKristna ungdomar$wh$uUngdomar
*950 $wh$aMissanpassad ungdom$uUngdomar
*950 $aMuslimska ungdomar$wh$uUngdomar
*950 $aRomska ungdomar$wh$uUngdomar
*950 $aSamiska ungdomar$wh$uUngdomar
*950 $aScouter$wh$uUngdomar
*950 $wh$aScoutrörelsen$uUngdomar
*950 $aTonåringar$wh$uUngdomar
*950 $aUnga föräldrar$wh$uUngdomar
*950 $aUnga vuxna$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar i städer$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar med synskada$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar med funktionsnedsättning$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar och Internet$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar och teknik$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar och pornografi$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar och radio$wh$uUngdomar
*950 $wh$aUngdomar och sexualitet$uUngdomar
*950 $aUngdomar och tv$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar och våld$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar och äldre$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar på landsbygden$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomar som företagare$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomsbrottslingar$wh$uUngdomar
*950 $aUngdomsspråk$wh$uUngdomar
*950 $aSocialt arbete med ungdomar$uUngdomar
*950 $aStress hos ungdomar$uUngdomar
*950 $aVåld mot ungdomar$uUngdomar
*950 $aBarnlek$uLek
*950 $aFritid$wg$uLek
*950 $aRekreation$wg$uLek
*950 $aLeksaker$wh$uLek
*950 $wh$aMaktlekar$uLek
^
No reviews exists for this book.
Click here
to be the first to write a review.