Konstfacks bibliotek

   
Bygga stad för barn : en kunskapsöversikt om barn och ungdomar, täta stadsmiljöer och metoder för delaktighet och barnkonsekvensanalys
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Odg
Personnamn
Titel och upphov
  • Bygga stad för barn : en kunskapsöversikt om barn och ungdomar, täta stadsmiljöer och metoder för delaktighet och barnkonsekvensanalys
Utgivning, distribution etc.
  • Arkus, forskning och utveckling inom arkitektur och samhällsbyggnad, Stockholm : [2015]
Utgivningsår
  • 2015
  • Språk: Svenska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 93 sidor
Serietitel - ej biuppslagsform
Nummer i serie
  • #73
Seriebiuppslag under titel
Term
ISBN
  • 978-91-980422-4-5
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00007518nam a22021373i 4500
*00140544
*00520160310030857.7
*008151015s2015    sw ||||      |00| 0 swe c
*020  $a978-91-980422-4-5
*035  $a(SE-LIBR)18536307
*035  $a(Ko)47784
*040  $aArkm$bswe$erda$dH
*082  $a711.083$223/swe
*084  $aOdg$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $ade Laval, Suzanne,$d1953-$4aut
*24510$aBygga stad för barn :$ben kunskapsöversikt om barn och ungdomar, täta stadsmiljöer och metoder för delaktighet och barnkonsekvensanalys /$cSuzanne de Laval
*260  $aStockholm :$bArkus, forskning och utveckling inom arkitektur och samhällsbyggnad,$c[2015]
*300  $a93 sidor
*4901 $aArkus,$x[1652-6430] ;$v#73
*599  $aÄndrad av RDA-projektet på KB
*650 7$aStadsplanering$2sao
*650 7$aBarn$2sao
*650 7$aUngdomar$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Ungdomar
*650 7$aStäder$2sao$0163240
*650 7$aLek$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Lek
*650 0$aCities and towns
*650 0$aCity planning
*650 0$aYouth
*650 0$aPlay
*650 0$aChildren
*830 0$aSkrift (Arkus),$x1652-6430 ;$v73
*852  $5Ko$bKo$hOdg$lDE
*900  $aLaval, Suzanne de,$d1953-$ude Laval, Suzanne,$d1953-
*950  $aSmåbarnslek$wh$uLek
*950  $aLekar$uLek
*950  $aLekplatser$uLek
*950  $aSpel$uLek
*950  $aAfro-amerikanska barn$wh$uBarn
*950  $aSockenbarn$wh$uBarn
*950  $aBarn och Internet$wh$uBarn
*950  $aBarn och politik$wh$uBarn
*950  $wh$aBarn och teater$uBarn
*950  $aBarn som uppfinnare$wh$uBarn
*950  $aNazism och barn$wh$uBarn
*950  $aPojkar$wh$uBarn
*950  $aStyvbarn$wh$uBarn
*950  $aRomska barn$wh$uBarn
*950  $aTyska barn$wh$uBarn
*950  $aBarn till brottslingar$wh$uBarn
*950  $wh$aBarn till cancersjuka$uBarn
*950  $aBarn till författare$wh$uBarn
*950  $aBarn till kvinnliga fångar$wh$uBarn
*950  $aBarn till politiska fångar$wh$uBarn
*950  $wh$aBarn till psykiskt sjuka$uBarn
*950  $wh$aKristna barn$uBarn
*950  $aMuslimska barn$wh$uBarn
*950  $aUtomäktenskapliga barn$wh$uBarn
*950  $aBarn och datorer$wh$uBarn
*950  $aFattiga barn$wh$uBarn
*950  $aFörväxlade barn$wh$uBarn
*950  $aFörskolebarn$wh$uBarn
*950  $wh$aFörsvunna barn$uBarn
*950  $aSpädbarn$wh$uBarn
*950  $aFöräldralösa barn$wh$uBarn
*950  $aInvandrarbarn$wh$uBarn
*950  $aBarnspråk$wh$uBarn
*950  $aHyperaktiva barn$wh$uBarn
*950  $aInstitutionsbarn$wh$uBarn
*950  $aBarn som far illa$wh$uBarn
*950  $aHIV-positiva barn$wh$uBarn
*950  $aSkilsmässobarn$wh$uBarn
*950  $aPrematura barn$wh$uBarn
*950  $aGatubarn$wh$uBarn
*950  $aOönskade barn$wh$uBarn
*950  $aSamiska barn$wh$uBarn
*950  $aSmåbarn$wh$uBarn
*950  $aProblembarn$wh$uBarn
*950  $aBarnarbete$wh$uBarn
*950  $aElever$wh$uBarn
*950  $aFlickor$wh$uBarn
*950  $aFosterbarn$wh$uBarn
*950  $aBarn med funktionsnedsättning$wh$uBarn
*950  $aSommarbarn$wh$uBarn
*950  $aFamiljer$wg$uBarn
*950  $aJudiska barn$wh$uBarn
*950  $aFlyktingbarn$wh$uBarn
*950  $aAdoptivbarn$wh$uBarn
*950  $aBarnhemsbarn$wh$uBarn
*950  $aBegåvade barn$wh$uBarn
*950  $aMor-barnrelationer$wh$uBarn
*950  $aMor-dotterrelationer$wh$uBarn
*950  $aTalstörningar hos barn$wh$uBarn
*950  $aBarnhelgon$wh$uBarn
*950  $aSjuka barn$wh$uBarn
*950  $aSömnstörningar hos barn$wh$uBarn
*950  $aBrott mot barn$wh$uBarn
*950  $aDöda barn$wh$uBarn
*950  $aÖvergivna barn$wh$uBarn
*950  $aBarn och döden$uBarn
*950  $aBarn och gamla$uBarn
*950  $aBarnbarn$uBarn
*950  $aBarnäktenskap$uBarn
*950  $aBeteendeterapi för barn$uBarn
*950  $aIcke-verbal kommunikation hos barn$uBarn
*950  $aPsykosomatiska sjukdomar hos barn$uBarn
*950  $aSexuella övergrepp mot barn$uBarn
*950  $aSocialt arbete med barn$uBarn
*950  $aStress hos barn$uBarn
*950  $aVåld mot barn$uBarn
*950  $aInnerstäder$uStäder
*950  $aBrukssamhällen$wh$uStäder
*950  $aGarnisonsstäder$wh$uStäder
*950  $aGrindstäder$wh$uStäder
*950  $aHuvudstäder$wh$uStäder
*950  $aIdealstäder$wh$uStäder
*950  $aMagistrater$wh$uStäder
*950  $aOffentliga platser$wh$uStäder
*950  $wh$aSatellitstäder$uStäder
*950  $aSmåstäder$wh$uStäder
*950  $aStadsdelar$wh$uStäder
*950  $aStadskärnor$wh$uStäder
*950  $wh$aStadslandskap$uStäder
*950  $aStadsstater$wh$uStäder
*950  $aStorstäder$wh$uStäder
*950  $aTrädgårdsstäder$wh$uStäder
*950  $aUniversitetsstäder$wh$uStäder
*950  $aÖvergivna städer$wh$uStäder
*950  $aKommuner$uStäder
*950  $aStadsvandringar$uStäder
*950  $aUrban politik$uStäder
*950  $aPraktisk stadsplanering$uStadsplanering
*950  $aPlanering$wg$uStadsplanering
*950  $aIdealstäder$wh$uStadsplanering
*950  $aStadsförnyelse$uStadsplanering
*950  $aStadslandskap$uStadsplanering
*950  $aStadsplaner$uStadsplanering
*950  $aStadsplanering (estetik)$uStadsplanering
*950  $aUrban politik$uStadsplanering
*950  $aUnga personer$uUngdomar
*950  $aUngdom$uUngdomar
*950  $wh$aArbetarungdomar$uUngdomar
*950  $wh$aBrott mot ungdomar$uUngdomar
*950  $aElever som avbryter studierna$wh$uUngdomar
*950  $wh$aGroupies$uUngdomar
*950  $aInvandrarungdomar$wh$uUngdomar
*950  $aHIV-positiva ungdomar$wh$uUngdomar
*950  $aHomosexuella ungdomar$wh$uUngdomar
*950  $aJudiska ungdomar$wh$uUngdomar
*950  $aKristna ungdomar$wh$uUngdomar
*950  $wh$aMissanpassad ungdom$uUngdomar
*950  $aMuslimska ungdomar$wh$uUngdomar
*950  $aRomska ungdomar$wh$uUngdomar
*950  $aSamiska ungdomar$wh$uUngdomar
*950  $aScouter$wh$uUngdomar
*950  $wh$aScoutrörelsen$uUngdomar
*950  $aTonåringar$wh$uUngdomar
*950  $aUnga föräldrar$wh$uUngdomar
*950  $aUnga vuxna$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar i städer$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar med synskada$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar med funktionsnedsättning$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar och Internet$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar och teknik$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar och pornografi$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar och radio$wh$uUngdomar
*950  $wh$aUngdomar och sexualitet$uUngdomar
*950  $aUngdomar och tv$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar och våld$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar och äldre$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar på landsbygden$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomar som företagare$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomsbrottslingar$wh$uUngdomar
*950  $aUngdomsspråk$wh$uUngdomar
*950  $aSocialt arbete med ungdomar$uUngdomar
*950  $aStress hos ungdomar$uUngdomar
*950  $aVåld mot ungdomar$uUngdomar
*950  $aBarnlek$uLek
*950  $aFritid$wg$uLek
*950  $aRekreation$wg$uLek
*950  $aLeksaker$wh$uLek
*950  $wh$aMaktlekar$uLek
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek Odg