Konstfacks bibliotek

Vad säger barnen?
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Dofa
Personnamn
Titel och upphov
  • Vad säger barnen?
Utgivning, distribution etc.
  • Atlas, Stockholm : 2015 (Falun : Scandbook)
Utgivningsår
  • 2015
  • Språk: Svenska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 382 s. ; 19 cm
Term
ISBN
  • 978-91-7389-502-6
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00005022nam a2201453 a 4500
*00140000
*00520151009030901.9
*008150507s2015    sw ||||      |00| 0 swe c
*020  $a978-91-7389-502-6$qinb.
*035  $a(SE-LIBR)17818279
*035  $a(Ko)45154
*040  $aBOKR$dSdh$dS
*042  $9NB$9BULB
*08204$a158.39083$223/swe
*0830 $a070.4832$223/swe
*084  $aDok$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aMårtens, Ylva,$d1949-
*24510$aVad säger barnen? /$cYlva Mårtens
*260  $aStockholm :$bAtlas,$c2015$e(Falun :$fScandbook)
*300  $a382 s. ;$c19 cm
*650 7$aBarn$2sao
*650 7$aBarnpsykologi$2sao
*650 7$aIntervjuteknik$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Intervjuteknik
*650 7$aMassmedia$2sbiao
*650 7$aRadio$2sbiao
*650 7$aBarn$2sbiao
*650 0$aChildren
*650 0$aChild psychology
*650 0$aChildren$xPsychology
*650 0$aInterviewing
*841  $5Ko$ax aa$b150924||0000|||||000||||||000000$en
*852  $5Ko$bKo$hDofa$lMÅR
*950  $aSkolålderns psykologi$uBarnpsykologi
*950  $aPsykologi$wg$uBarnpsykologi
*950  $aAggression hos barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $aAnknytning hos barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $aImitation hos barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $aInåtvända barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $aKognitiv utveckling hos barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $wh$aKritiskt tänkande hos barn$uBarnpsykologi
*950  $aSjälvförverkligande hos barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $aSjälvkänsla hos barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $wh$aSmåbarnspsykologi$uBarnpsykologi
*950  $wh$aSpädbarnspsykologi$uBarnpsykologi
*950  $aStress hos barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $wh$aTrotsålder$uBarnpsykologi
*950  $aVrede hos barn$wh$uBarnpsykologi
*950  $aBarns utveckling$uBarnpsykologi
*950  $aBarnuppfostran$uBarnpsykologi
*950  $wh$aAnställningsintervjuer$uIntervjuteknik
*950  $aFokusgrupper$wh$uIntervjuteknik
*950  $aAfro-amerikanska barn$wh$uBarn
*950  $aSockenbarn$wh$uBarn
*950  $aBarn och gamla$wh$uBarn
*950  $aBarn och Internet$wh$uBarn
*950  $aBarn och politik$wh$uBarn
*950  $wh$aBarn och teater$uBarn
*950  $aBarn som uppfinnare$wh$uBarn
*950  $aNazism och barn$wh$uBarn
*950  $aPojkar$wh$uBarn
*950  $aStyvbarn$wh$uBarn
*950  $aRomska barn$wh$uBarn
*950  $aTyska barn$wh$uBarn
*950  $aBarn till brottslingar$wh$uBarn
*950  $wh$aBarn till cancersjuka$uBarn
*950  $aBarn till författare$wh$uBarn
*950  $aBarn till kvinnliga fångar$wh$uBarn
*950  $aBarn till politiska fångar$wh$uBarn
*950  $wh$aBarn till psykiskt sjuka$uBarn
*950  $wh$aKristna barn$uBarn
*950  $aMuslimska barn$wh$uBarn
*950  $aUtomäktenskapliga barn$wh$uBarn
*950  $aBarn och datorer$wh$uBarn
*950  $aFattiga barn$wh$uBarn
*950  $aFörväxlade barn$wh$uBarn
*950  $aFörskolebarn$wh$uBarn
*950  $wh$aFörsvunna barn$uBarn
*950  $aSpädbarn$wh$uBarn
*950  $aFöräldralösa barn$wh$uBarn
*950  $aInvandrarbarn$wh$uBarn
*950  $aBarnspråk$wh$uBarn
*950  $aHyperaktiva barn$wh$uBarn
*950  $aInstitutionsbarn$wh$uBarn
*950  $aBarn som far illa$wh$uBarn
*950  $aHIV-positiva barn$wh$uBarn
*950  $aSkilsmässobarn$wh$uBarn
*950  $aPrematura barn$wh$uBarn
*950  $aGatubarn$wh$uBarn
*950  $aSamiska barn$wh$uBarn
*950  $aSmåbarn$wh$uBarn
*950  $aProblembarn$wh$uBarn
*950  $aBarnarbete$wh$uBarn
*950  $aElever$wh$uBarn
*950  $aFlickor$wh$uBarn
*950  $aFosterbarn$wh$uBarn
*950  $aBarn med funktionsnedsättning$wh$uBarn
*950  $aSommarbarn$wh$uBarn
*950  $aFamiljer$wg$uBarn
*950  $aJudiska barn$wh$uBarn
*950  $aFlyktingbarn$wh$uBarn
*950  $aAdoptivbarn$wh$uBarn
*950  $aBarnhemsbarn$wh$uBarn
*950  $aBegåvade barn$wh$uBarn
*950  $aMor-barnrelationer$wh$uBarn
*950  $aMor-dotterrelationer$wh$uBarn
*950  $aTalstörningar hos barn$wh$uBarn
*950  $aBarnhelgon$wh$uBarn
*950  $aSjuka barn$wh$uBarn
*950  $aSömnstörningar hos barn$wh$uBarn
*950  $aBrott mot barn$wh$uBarn
*950  $aDöda barn$wh$uBarn
*950  $aBarn och döden$uBarn
*950  $aBarnbarn$uBarn
*950  $aBarnäktenskap$uBarn
*950  $aBeteendeterapi för barn$uBarn
*950  $aIcke-verbal kommunikation hos barn$uBarn
*950  $aPsykosomatiska sjukdomar hos barn$uBarn
*950  $aSexuella övergrepp mot barn$uBarn
*950  $aSocialt arbete med barn$uBarn
*950  $aStress hos barn$uBarn
*950  $aVåld mot barn$uBarn
*950  $w||e$aBarn$xpsykologi$uBarnpsykologi
*950  $aBarn- och ungdomspsykologi$uBarnpsykologi
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

MTM:s talboksannotation: En handbok i konsten att intervjua barn av forskaren och lektorn vid Stockholms dramatiska högskola Ylva Mårtens. Boken kan användas av lärare, fritidsledare, teaterfolk, kulturarbetare, dokumentärfilmare och även av föräldrar. Det handlar om att förbereda intervjun, skapa tillit, känna till lagstiftningen om yttrandefrihet men också om att tydliggöra barnperspektivet

Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek Dofa