Konstfacks bibliotek

The service innovation handbook : templates - cases - capabilities : action-oriented creative thinking toolkit for service organizations
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Qb
Personnamn
Titel och upphov
  • The service innovation handbook : templates - cases - capabilities : action-oriented creative thinking toolkit for service organizations
Utgivning, distribution etc.
  • BIS Publishers, Amsterdam : 2014
Utgivningsår
  • 2014
  • Språk: Engelska.
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 240 s. : ill.
Term
ISBN
  • 978-90-6369-353-4
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00001185nam a22003377a 4500
*00139678
*00520150428030853.5
*008150413s2014    ne a          001 0 eng c
*020  $a978-90-6369-353-4
*035  $a(SE-LIBR)17844831
*035  $a(Ko)44783
*040  $aKo
*084  $aQbaa$2kssb/8
*084  $aQbifd$2kssb/8
*1001 $aKimbell, Lucy
*24514$aThe service innovation handbook :$btemplates - cases - capabilities : action-oriented creative thinking toolkit for service organizations /$cLucy Kimbell
*260  $aAmsterdam :$bBIS Publishers,$c2014
*300  $a240 s. :$bill.
*650 7$aTjänster$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Tj%C3%A4nster
*650 7$aOrganisationsteori$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Organisationsteori
*841  $5Ko$ax  a$b150413||0000|||||001||||||000000$e1
*852  $5Ko$bKo$hQb$lKIM
*950  $aProcessorienterat arbete$wh$uOrganisationsteori
*950  $aService$uTjänster
*950  $aEkologiska varor och tjänster$wh$uTjänster
*950  $aElektroniska tjänster$wh$uTjänster
*950  $aFri rörlighet för tjänster$wh$uTjänster
*950  $aOffentliga tjänster$wh$uTjänster
*950  $aTjänsteproduktion$wh$uTjänster
*950  $aTjänstekvalitet$wh$uTjänster
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

This is an action-oriented book for managers and entrepreneurs who want new ways to tackle the issues they face in terms of developing and delivering services. The book focuses on service organizations, but has a broad interpretation of what services are. This is because these days, even jet engines and cars are bundled into services that create value by bringing people and resources together in different ways. The central argument is that managers and entrepreneurs designing service offerings will benefit from using approaches and methods from design and the arts.A very strong, more practical follow-up title to BIS Publishers's successful This is Service Design Thinking .

Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek Qb