Konstfacks bibliotek

   
En mycket kortfattad, ganska intressant och någorlunda billig bok om att studera marknadsföring
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Qb
Personnamn
Titel och upphov
  • En mycket kortfattad, ganska intressant och någorlunda billig bok om att studera marknadsföring
Varianttitel
  • Marknadsföring
Uniform titel
  • A very short, fairly interesting and reasonably cheap book about studying marketing. Svenska
Utgivning, distribution etc.
  • Studentlitteratur AB, Lund : 2011 Holmbergs Malmö :
Utgivningsår
  • 2011
  • Språk: Svenska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Upplaga
  • 1. uppl.
Fysisk beskrivning
  • 166 s. 20 cm
Term
ISBN
  • 9789144051741
Antal i kö:
  • 0 (0)
*000     cam a        a 4500
*00138882
*00520160307140057.0
*008101106s2011    sw |||||||||||000 0|swe|c
*020  $a9789144051741
*035  $a(SE-LIBR)12030560
*041  $aswe$heng
*08204$a658.8$222/swe
*084  $aQbl$2kssb/8 (machine generated)
*100  $aBlythe, Jim$4aut
*24012$aA very short, fairly interesting and reasonably cheap book about studying marketing.$lSvenska
*24513$aEn mycket kortfattad, ganska intressant och någorlunda billig bok om att studera marknadsföring /$cJim Blythe ; översättning: Anna Holmqvist.
*24614$aMarknadsföring
*250  $a1. uppl.
*264 1$aLund :$bStudentlitteratur AB,$c2011
*264 3$aMalmö :$bHolmbergs
*300  $a166 s.$c20 cm
*650 7$aMarknadsföring$0https://id.kb.se/term/sao/Marknadsf%C3%B6ring$2sao
*650 0$aMarketing$0(DLC)sh 85081333
*700  $aHolmqvist, Anna,$d1973-$4trl
*852  $5Ko$bKo$hQb$iEj fjärrlån
*887  $a{"@id":"bvnp57xn0h5j4bc","modified":"2016-03-07T14:00:57+01:00","checksum":"111990243273"}$2librisxl
*887  $5Ko$a{"@id":"djqcflxk1c1c1th","modified":"2020-11-02T13:37:13.789+01:00","checksum":"191132680491"}$2librisxl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

Förlagsinformation: Det här är boken alla marknadsföringsstudenter väntat på. På ett ledigt och lättillgängligt sätt bjuder Jim Blythe läsarna på en insiktsfull och livlig diskussion om vad marknadsföring är. Boken är ett utmärkt komplement till grundböckerna på marknadsföringskurser av alla slag och nivåer den utmanar marknadsföringens ortodoxa idéer och lyser upp de mörka skrymslena i dagens marknadsföringsdebatter. Om du är på jakt efter ett motgift mot tråkiga grundböcker men ändå behöver en bok som tar sig an de nyckelfrågor som diskuteras på din kurs i marknadsföring, är detta boken för dig. Den här boken tar upp ämnen du känner igen från din kurs i marknadsföring såsom marknadsföringens nyckelförfattare och nyckelbegrepp och andra som du kanske aldrig tidigare stött på. Jim Blythe blåser nytt liv i marknadsföringens gamla frågor och trätoämnen.

Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek Qb