Mikromarc websearch

   
 
En mycket kortfattad, ganska intressant och någorlunda billig bok om att studera marknadsföring
Your basket is empty
Vis
Location
  • Qb
Main Entry - Personal Name
Title Statement
  • En mycket kortfattad, ganska intressant och någorlunda billig bok om att studera marknadsföring
Varying Form of Title
  • Marknadsföring
Uniform Title
  • A very short, fairly interesting and reasonably cheap book about studying marketing. Svenska
Publication, Distribution, etc. (Imprint)
  • Studentlitteratur AB, Lund : 2011 Holmbergs Malmö :
  • 2011
  • Språk: Svenska.
Dewey Decimal Classification Number
SAB Classification Code
Edition Statement
  • 1. uppl.
Physical Description
  • 166 s. 20 cm
Subject - Topical Term
ISBN
  • 9789144051741
Waiting
  • 0 (0)
*000     cam a        a 4500
*00138882
*00520160307140057.0
*008101106s2011    sw |||||||||||000 0|swe|c
*020  $a9789144051741
*035  $a(SE-LIBR)12030560
*041  $aswe$heng
*08204$a658.8$222/swe
*084  $aQbl$2kssb/8 (machine generated)
*100  $aBlythe, Jim$4aut
*24012$aA very short, fairly interesting and reasonably cheap book about studying marketing.$lSvenska
*24513$aEn mycket kortfattad, ganska intressant och någorlunda billig bok om att studera marknadsföring /$cJim Blythe ; översättning: Anna Holmqvist.
*24614$aMarknadsföring
*250  $a1. uppl.
*264 1$aLund :$bStudentlitteratur AB,$c2011
*264 3$aMalmö :$bHolmbergs
*300  $a166 s.$c20 cm
*650 7$aMarknadsföring$0https://id.kb.se/term/sao/Marknadsf%C3%B6ring$2sao
*650 0$aMarketing$0(DLC)sh 85081333
*700  $aHolmqvist, Anna,$d1973-$4trl
*852  $5Ko$bKo$hQb$iEj fjärrlån
*887  $a{"@id":"bvnp57xn0h5j4bc","modified":"2016-03-07T14:00:57+01:00","checksum":"111990243273"}$2librisxl
*887  $5Ko$a{"@id":"djqcflxk1c1c1th","modified":"2020-11-02T13:37:13.789+01:00","checksum":"191132680491"}$2librisxl
^
No reviews exists for this book.
Click here to be the first to write a review.

Förlagsinformation: Det här är boken alla marknadsföringsstudenter väntat på. På ett ledigt och lättillgängligt sätt bjuder Jim Blythe läsarna på en insiktsfull och livlig diskussion om vad marknadsföring är. Boken är ett utmärkt komplement till grundböckerna på marknadsföringskurser av alla slag och nivåer den utmanar marknadsföringens ortodoxa idéer och lyser upp de mörka skrymslena i dagens marknadsföringsdebatter. Om du är på jakt efter ett motgift mot tråkiga grundböcker men ändå behöver en bok som tar sig an de nyckelfrågor som diskuteras på din kurs i marknadsföring, är detta boken för dig. Den här boken tar upp ämnen du känner igen från din kurs i marknadsföring såsom marknadsföringens nyckelförfattare och nyckelbegrepp och andra som du kanske aldrig tidigare stött på. Jim Blythe blåser nytt liv i marknadsföringens gamla frågor och trätoämnen.

Send to
IdStatusDue dateOwnerLocationShelf
 Available Konstfacks bibliotek Qb