Location
Main Entry - Personal Name
Title Statement
Publication, Distribution, etc. (Imprint) Addera, Stockholm : 2010 ([Sverige] : Bulls Graphics)
Dewey Decimal Classification Number
SAB Classification Code
Physical Description
Subject - Topical Term
ISBN
Waiting
*00001011nam a2200337 a 4500
*00138522
*00520140121065352.7
*008100127s2010 sw |||| |00| 0 swe
*020 $a978-91-86009-25-0
*035 $a(SE-LIBR)11738108
*035 $a(Ko)43321
*040 $aLGEN$dS
*042 $9NB
*08204$a158.1$222
*084 $aQbfbc$2kssb/8
*084 $aDokb$2kssb/8
*1001 $aSandin, Karin
*24510$aDu - ett varumärke /$c[Karin Sandin & Per Frykman]
*260 $aStockholm :$bAddera,$c2010$e([Sverige] :$fBulls Graphics)
*300 $a150 s. ;$c21 cm
*650 7$aVarumärken$2sao$0https://id.kb.se/term/sao/Varum%C3%A4rken
*650 0$aTrademarks
*7001 $aFrykman, Per,$d1948-
*841 $5Ko$ax aa$b140114||0000|||||000||||||000000$en
*852 $5Ko$bKo$hDok
*950 $wg$aImmateriella tillgångar$uVarumärken
*950 $wh$aBoktryckarmärken$uVarumärken
*950 $wh$aTegelstämplar$uVarumärken
*950 $aMärkesvaror$uVarumärken
*950 $aLogotyper$uVarumärken
*950 $aFöretagsnamn$uVarumärken
^
No reviews exists for this book.
Click here
to be the first to write a review.
Inledning "This is the era of the personal brand" Coconut time 9 Syns vi inte så finns vi inte 11 Din expertis kan aldrig stå ensam 12 Vad skulle Ronald Reagan ha kunnat bli 14 This is the era of the personal brand 16 Bort från lagomträsket Vad kan vara häftigare än att vara märkvärdig 21 Bort från lagomträsket 23 Tryggheten idag 26 Inte ens Columbus visste vart han var på väg 27 Just Do It 29 Det Personliga varumärket och internet 30 Ditt personliga varumärke och din karriär 33 Medarbetarna och företaget Som vi uppfattar medarbetarna, så uppfattar vi företaget 36 Do what you love and the money will follow 38 Kul att jobba 40 Rätt person - vad sjutton är det? 42 Programledare och personliga varumärken 45 Supertalanger och att bli top of mind 46 Nyckelfaktorerna 47 Stagnationsfällan och ditt professionella rykte 57 Stick ut! 61 Från blottare till Casanova 64 Vem är du på 140 tecken 65 "It's what they think that counts" 68 Alla har erfarenheter som räknas 70 Stick ut - även när du beskriver dig själv 73 Medelmåttans väg till stjärnorna 76 Gary Waynerchuck och att bli 78 Ledaren som maestro i en symfoniorkester 81 Visitkortens tid är förbi 83 Rygg ditt personliga varumärke innan du behöver det 84 A matter of reputation 85 Riskerar myterna att bli till sanningar? 87 De fyra hörnstenarna i personal branding 95 Google Management reputation system CV-kyrkogårdar 96 CV-kyrkogårdar och CVts förbannelse 99 Personal branding - a must for your jobsearch 101 Provokationen! Det traditionella sättet att söka jobb har havererat! 104 Bli din egen headhunter 106 Kommunicera ditt varumärke och gör jobbet på intervjun 108 Ett dokument som speglar ditt varumärke Framtiden år inte vad den brukade vara 111 Kunden och arbetsgivaren vill känna din passion 113 Du måste vara det bästa alternativet 114 Ta dig upp ur de gamla hjulspåren 115 Framtiden är inte vad den brukade vara Kortsiktighet och spänning 118 50+ en utgående modell? 120 Midways och drömarkitekten 122 Bloggen som verktyg för ditt personliga varumärke 126 Spännande arbetsplatser som lockar 128 Multiprenören är här 129 Email - are serious business 132 Vad ditt personliga varumärke inte är 133 Livsstilen hamnar högt 136 Det är aldrig för sent att pusha sig genom hinder 138 Blir tjänstemännen nästa krisgrupp 14 Framgång eller bakgång 142 Trender, trender, trender 144 Och nu då? 146