Konstfacks bibliotek

   
Art and disability : the social and political struggles facing education
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • E
Personnamn
Titel och upphov
  • Art and disability : the social and political struggles facing education
Utgivning, distribution etc.
  • Palgrave Macmillan, Basingstoke : 2009.
Utgivningsår
  • 2009
  • Språk: Engelska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • xvi, 248 p. : ill. ; 23 cm.
Anmärkning: Bibliografi etc.
  • Includes bibliographical references and index.
Term
ISBN
  • 0-230-11485-7 (pbk.)
  • 978-0-230-60629-6 (hbk.)
  • 0-230-60629-6 (hbk.)
  • 978-0-230-11485-2 (pbk.)
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00001510nam a22003977a 4500
*00137820
*00520130503065346.3
*008090305s2009    enka          001 0 eng c
*015  $aGBA971284$2bnb
*0167 $a015331460$2Uk
*020  $a0-230-11485-7 (pbk.)
*020  $a978-0-230-60629-6 (hbk.)
*020  $a0-230-60629-6 (hbk.)
*020  $a978-0-230-11485-2 (pbk.)
*035  $a(SE-LIBR)11941094
*035  $a(Ko)42421
*040  $aUKM$cUKM$dBWX$dCDX
*050 4$aLC4025
*08204$a371.90445$222
*084  $aEuaabi$2kssb/8
*1001 $aWexler, Alice,$d1942-
*24510$aArt and disability :$bthe social and political struggles facing education /$cAlice J. Wexler ; foreword by Roger Cardinal.
*260  $aBasingstoke :$bPalgrave Macmillan,$c2009.
*300  $axvi, 248 p. :$bill. ;$c23 cm.
*504  $aIncludes bibliographical references and index.
*650 0$aChildren with disabilities$xEducation$zUnited States.
*650 0$aPeople with disabilities$xEducation$zUnited States.
*650 0$aArt$xStudy and teaching$zUnited States.
*650 0$aArts and society$zUnited States.
*650 7$aBarn med funktionshinder$xutbildning och undervisning$zFörenta Staterna$2sao
*650 7$aPersoner med funktionshinder$xutbildning och undervisning$zFörenta Staterna$2sao
*650 7$aKonstundervisning$zFörenta Staterna$2sao
*841  $5Ko$ax  a$b1305024u    8   1001uu   0901128$e4
*852  $5Ko$bKo$hE
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

Wexler argues that the arts are most effective when they are in service of social growth, critical to identity formation. This book balances theory with practical knowledge and offers critical research that challenges the biases regarding the nature of art and education.

Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek E