Konstfacks bibliotek

   
När kulturen knackar på skolans dörr
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Eabi
Personnamn
Titel och upphov
  • När kulturen knackar på skolans dörr
Utgivning, distribution etc.
  • Sveriges utbildningsradio : Rikskonserter, Stockholm : 2009
Utgivningsår
  • 2009
  • Språk: Svenska.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 112 s. : ill. ; 22 cm
Serietitel - ej biuppslagsform
Term
Institutionsnamn
ISBN
  • 978-91-25-09004-2 (inb.)
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00001524nam a22004097a 4500
*00137180
*00520170214030836.4
*008090625s2009    sw ||||      |00| 0 swe c
*020  $a978-91-25-09004-2 (inb.)
*035  $a(SE-LIBR)11489891
*035  $a(Ko)41642
*040  $aLGEN$dUilu$dLam
*042  $9NB$9SMHB
*08204$a372.5$223/swe
*084  $aI:dd$2kssb/8
*084  $aEabi$2kssb/8
*1001 $aWiklund, Ulla,$d1956-
*24510$aNär kulturen knackar på skolans dörr  /$cUlla Wiklund ; [illustrationer: Louise Turlock]
*260  $aStockholm :$bSveriges utbildningsradio :$bRikskonserter,$c2009
*300  $a112 s. :$bill. ;$c22 cm
*4900 $aTonspråk
*650 7$aEstetikundervisning$2sao
*650 7$aKultur$xpedagogiska aspekter$2sao
*650 0$aAesthetics$xStudy and teaching
*7001 $aTurlock, Louise,$d1961-$4ill
*7102 $aSveriges utbildningsradio$4pro
*7102 $aSvenska rikskonserter$4pbl
*852  $5Ko$bKo$hEabi$lWIK
*910  $aUR$uSveriges utbildningsradio
*910  $aUtbildningsradion$uSveriges utbildningsradio
*910  $aRikskonserter$uSvenska rikskonserter
*910  $aInstitutet för rikskonserter$wa$uSvenska rikskonserter
*950  $w||e$aEstetik$xstudier och undervisning$uEstetikundervisning
*950  $aEstetik$xundervisning$uEstetikundervisning
*950  $aEstetiska ämnen$xstudier och undervisning$uEstetikundervisning
*950  $aUndervisning i estetik$uEstetikundervisning
*950  $wg$aUndervisning$uEstetikundervisning
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek Eabi
 Tillgängligt Konstfacks bibliotekMagasinEabi