Konstfacks bibliotek

The future of learning institutions in a digital age
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Em
Personnamn
Titel och upphov
  • The future of learning institutions in a digital age
Utgivning, distribution etc.
  • MIT Press , Cambridge, Mass. ; 2009 : c2009
Utgivningsår
  • 2009
  • Språk: Engelska.
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • xi, 67 p. : ill. : 21 cm.
Serietitel - ej biuppslagsform
Seriebiuppslag under titel
Anmärkning: Bibliografi etc.
  • Includes bibliographical references.
Term
Elektronisk adress och åtkomst (URI)
  • http://mitpress.mit.edu/books/chapters/Future_of_Learning.pdf
ISBN
  • 978-0-262-51359-3 (pbk. : alk. paper)
  • 978-0-262-51359-3
  • 0-262-51359-5 (pbk. : alk. paper)
  • 0-262-51359-5
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00003809nam a22011177a 4500
*00129802
*007|||||||||||||||||||||||
*008110824s2009    xxua   | b    000 0 eng||
*020  $a978-0-262-51359-3 (pbk. : alk. paper)
*020  $a978-0-262-51359-3
*020  $a0-262-51359-5 (pbk. : alk. paper)
*020  $a0-262-51359-5
*035  $a(Ko)34079
*040  $dDLC$dDLC$dYDX$dBTCTA$dCDX$dVMC$dLDL$dGPM$dDLC
*084  $aEabx
*084  $aEm
*1001 $aDavidson, Cathy N.,$d1949-
*24514$aThe future of learning institutions in a digital age  /$cCathy N. Davidson and David Theo Goldberg ; with the assistance of Zoë Marie Jones
*260  $aCambridge, Mass. ;$a2009 :$bMIT Press ,$cc2009
*300  $axi, 67 p.  :$bill.  :$c21 cm.
*4900 $aThe John D. and Catherine T. MacArthur Foundation Reports on Digital Media and Learning
*504  $aIncludes bibliographical references.
*650 4$aDatorstödd undervisning
*650 4$aUtbildning via Internet
*650 4$aEducational technology.
*650 4$aInternet in education.
*650 4$aEducation$0(DLC)sh 85040989
*650 4$aEffect of technological innovations on.
*650 4$aEducational change.
*650 4$aOrganizational change.
*650 4$aInternet in education
*650 4$aComputer-assisted instruction ; Computer managed instruction
*697  $cUndervisningsmateriel
*697  $cUndervisningsväsen: allmänt
*7001 $aGoldberg, David Theo.$4aut
*830 0$aJohn D. and Catherine T. MacArthur Foundation Reports on Digital Media and Learning.
*8520 $hEm
*8564 $uhttp://mitpress.mit.edu/books/chapters/Future_of_Learning.pdf
*950  $aDistansundervisning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aUtbildningsteknologi
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aInternet
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aDatorstödd undervisning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aFlexibelt lärande
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aBarn och datorer
*950  $aDatorstödd undervisning
*950  $aUtbildningsteknologi
*950  $aDatorstödd undervisning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aDatorstödd undervisning
*950  $aUndervisning
*950  $aDatorstödd undervisning
*950  $aDatatek
*950  $aDatorstödd undervisning
*950  $aDatorsimulering
*950  $aDatorstödd undervisning
*950  $aE-kurser
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aE-lärande
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aE-learning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aE-utbildning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aInternetbaserad utbildning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aInternetbaserat lärande
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aKurser via Internet
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aNätbaserad undervisning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aNätbaserad utbildning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aNätbaserat lärande
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aWebbaserad utbildning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aWebbutbildning
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aWebbkurser
*950  $aUtbildning via Internet
*950  $aDatoranvändning
*950  $aDatorstödd undervisning$xskolan
*950  $aComputer assisted instruction
*950  $aDatorstödd undervisning
*950  $aMultimedia i undervisningen
*950  $aDatorstödd undervisning
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

In this report, Cathy Davidson and David Theo Goldberg focus on the potential for shared and interactive learning made possible by the Internet. They argue that the single most important characteristic of the Internet is its capacity for world-wide community and the limitless exchange of ideas. The Internet brings about a way of learning that is not new or revolutionary but is now the norm for today's graduating high school and college classes. It is for this reason that Davidson and Goldberg call on us to examine potential new models of digital learning and rethink our virtually enabled and enhanced learning institutions. This report is available in a free digital edition on the MIT Press website at http://mitpress.mit.edu/9780262513593. John D. and Catherine T. MacArthur Foundation Reports on Digital Media and Learning

  • p. vii
  • p. ix
  • p. 1
  • p. 8
  • p. 26
  • p. 36
  • p. 37
  • p. 42
  • p. 52
  • p. 61
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek Em