Konstfacks bibliotek

Skolhus för tonåringar : rumsliga aspekter på skolans organisation och arbetssätt
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Em
Personnamn
Titel och upphov
  • Skolhus för tonåringar : rumsliga aspekter på skolans organisation och arbetssätt
Utgivning, distribution etc.
  • Arkitekternas forum för forskning och utveckling (Arkus), Stockholm : 2005 (Klippan : Ljungberg)
Utgivningsår
  • 2005
  • Språk: Svenska.
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 180 s. : ill. (huvudsakligen i färg) ; 22 cm
Serietitel - biuppslagsform
Nummer i serie
  • 46
Term
Institutionsnamn
ISBN
  • 91-973626-4-6
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00003358nam a22009133a 4500
*00123725
*00520140121065406.6
*008051012s2005    sw ||||      |00| 0 swe
*020  $a91-973626-4-6
*035  $a(SE-LIBR)9996955
*035  $a(Ko)27266
*040  $aLGEN$dNB
*042  $9NB$9ARB
*084  $aEml-c$2kssb/7
*084  $aEab$2kssb/7
*1001 $aTörnquist, Anna
*24510$aSkolhus för tonåringar :$brumsliga aspekter på skolans organisation och arbetssätt /$cAnna Törnquist
*260  $aStockholm :$bArkitekternas forum för forskning och utveckling (Arkus),$c2005$e(Klippan :$fLjungberg)
*300  $a180 s. :$bill. (huvudsakligen i färg) ;$c22 cm
*440  $aSkrift (Arkus),$x1652-6430 :$v46
*650 7$aSkollokaler$zSverige$2sao
*650 7$aPedagogik$2sao
*650 7$aSkolor$9swe$2albt
*650 7$aArkitektur$9swe$2albt
*650 7$aByggnadsplanering$9swe$2albt
*650 7$aPedagogik$9swe$2albt
*650 7$aUtbildning$9swe$2albt
*650 7$aInlärning$9swe$2albt
*650 7$aSkollokaler$2albt//swe
*650 7$aPeagogik$2albt//swe
*650 7$aSkolor$2albt//swe
*650 7$aArkitektur$2albt//swe
*650 7$aByggnadsplanering$2albt//swe
*650 7$aPedagogik$2albt//swe
*650 7$aUtbildning$2albt//swe
*650 7$aInlärning$2albt//swe
*650 0$aTeaching$0(DLC)sh 85133052
*7102 $aARKUS$4pbl
*841  $5Ko$ax  a$b0701224u    8   1001uu   0901128$e4
*852  $5Ko$bKo$hEm
*910  $aArkitekternas forum för forskning och utveckling$uArkus
*910  $aArkus - forskning och utveckling inom arkitektur och samhällsbyggnad$uArkus
*910  $aArkus-föreningen$uArkus
*910  $aStiftelsen Arkus$uArkus
*950  $aSamhällsvetenskap$wg$uPedagogik
*950  $aInterkulturell pedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aFri uppfostran$wh$uPedagogik
*950  $aAktivitetspedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aAlternativ pedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aBildpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aCasemetodik$wh$uPedagogik
*950  $aVäxelundervisning$wh$uPedagogik
*950  $aFörskolepedagogik$wh$uPedagogik
*950  $wh$aKritisk pedagogik$uPedagogik
*950  $wh$aNeurodidaktik$uPedagogik
*950  $aDialektisk pedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aProgrammerad undervisning$wh$uPedagogik
*950  $aInvolveringspedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aWaldorfpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aUtomhuspedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aTemaarbete$wh$uPedagogik
*950  $aStudiecirkelpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $wh$aPedagogik$xforskning$xmetodik$uPedagogik
*950  $aDidaktik$uPedagogik
*950  $aReggio Emilia-pedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aProblembaserat lärande$wh$uPedagogik
*950  $aKonstpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aHandledning$wh$uPedagogik
*950  $aSocialpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aGrupparbete$wh$uPedagogik
*950  $aPortföljmetodik$wh$uPedagogik
*950  $aHerbartpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aInlärning$uPedagogik
*950  $aMontessoripedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aPedagoger$uPedagogik
*950  $aUndervisning$uPedagogik
*950  $aPedagogiskt drama$wh$uPedagogik
*950  $aDialogpedagogik$wh$uPedagogik
*950  $aKultur$wg$uArkitektur
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotekMagasinEm