Konstfacks bibliotek

Elever som behöver stöd men får för lite
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • E
Titel och upphov
  • Elever som behöver stöd men får för lite
Utgivning, distribution etc.
  • Myndigheten för skolutveckling Liber, [distributör] , Stockholm : 2005
Utgivningsår
  • 2005
  • Språk: Svenska.
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 55 s.
Serietitel - biuppslagsform
Nummer i serie
  • 3
Term
Institutionsnamn
Elektronisk adress och åtkomst (URI)
  • http://www.skolutve ckling.se /publikationer/publ/main?uri=scam%3A%2F%2Fpubl%2F365&cmd=download
ISBN
  • 91-85128-71-6
  • 91-85128-71-6
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00000947nam a2200277 a 4500
*00122210
*007|||||||||||||||||||||||
*008110824s2005    sw     e      000 0 swe c
*020  $a91-85128-71-6
*020  $a91-85128-71-6
*035  $a(Ko)25585
*040  $dUilu
*084  $aEu-c
*24510$aElever som behöver stöd men får för lite
*260  $aStockholm  :$bMyndigheten för skolutveckling$bLiber, [distributör] ,$c2005
*300  $a55 s.
*440  $aRapport (Myndigheten för skolutveckling)  ;$v3
*650 4$aElever med särskilda behov
*650 4$aSverige
*7101 $aMyndigheten för skolutveckling$4oth
*8520 $cE
*8564 $uhttp://www.skolutve ckling.se /publikationer/publ/main?uri=scam%3A%2F%2Fpubl%2F365&cmd=download
*910  $aSkolverket$uMyndigheten för skolutveckling
*910  $aSverige.
*910  $aMyndigheten för skolutveckling$uMyndigheten för skolutveckling
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

TPB:s talboksannotation: Vilka elever får inte det stöd de har rätt till? Vad kan det bero på och hur kan det förstås i ett större sammanhang? I rapporten har tio skolors arbete granskats. I studien görs också jämförelser med perspektiv från forskning i andra länder när det gäller frågor som olika skolkulturer, skolors språkbruk och arbetet med utagerande elever.

Dokument 
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotek E