Konstfacks bibliotek

   
Pedagogik som vetenskap : en vänbok till Birgitta Qvarsell
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Ea
Titel och upphov
  • Pedagogik som vetenskap : en vänbok till Birgitta Qvarsell
Utgivning, distribution etc.
  • Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet , Stockholm : 2004
Utgivningsår
  • 2004
  • Språk: Svenska.
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
  • 439 s. : ill.
Anmärkning: Bibliografi etc.
  • S. 414-439 : En sammanställning av Birgitta Qvarsells texter åren 1963-2004
Term
Institutionsnamn
ISBN
  • 91-631-5978-3
  • 91-631-5978-3
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00001613nam a22004817a 4500
*00120697
*007|||||||||||||||||||||||
*008110824s2004    sw |||||     |01| 0 swe c
*020  $a91-631-5978-3
*020  $a91-631-5978-3
*035  $a(Ko)23556
*040  $dD$dNB
*084  $aEa:d
*24510$aPedagogik som vetenskap :$ben vänbok till Birgitta Qvarsell  /$cAgnieszka Bron (red.), Anders Gustavsson (red.)
*260  $aStockholm  :$bPedagogiska institutionen, Stockholms universitet ,$c2004
*300  $a439 s.  :$bill.
*504  $aS. 414-439 : En sammanställning av Birgitta Qvarsells texter åren 1963-2004
*650 4$aPedagogik
*650 4$ateori, filosofi
*7001 $aQvarsell, Birgitta,$d1939-$4hnr
*7001 $aBron, Agnieszka,$d1949-$4edt
*7001 $aGustavsson, Anders,$d1950-$4edt
*7101 $aStockholms universitet
*7101 $aPedagogiska institutionen$4pbl
*8520 $cEa
*900  $aBron-Wojciechowska, Agnieszka
*900  $a1949-
*900  $a1949-
*900  $aWojciechowska, Agnieszka Bron
*900  $a1949-
*900  $a1949-
*910  $aStockholm University.
*910  $aDepartment of Education
*910  $aPedagogiska institutionen$uStockholms universitet.
*910  $aUniversity of Stockholm.
*910  $aPedagogic Institute
*910  $aPedagogiska institutionen$uStockholms universitet.
*950  $aPedagogisk filosofi
*950  $aPedagogik$xteori, filosofi
*950  $aFilosofisk pedagogik
*950  $aPedagogik$xteori, filosofi
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
 Tillgängligt Konstfacks bibliotekMagasinEa