Mikromarc websearch

   
 
Etiska lärare - moraliska barn : forskning kring värdefrågor i skolans praktik : värdepedagogiska texter II
Your basket is empty
Vis
Location
  • Ea
Title Statement
  • Etiska lärare - moraliska barn : forskning kring värdefrågor i skolans praktik : värdepedagogiska texter II
Publication, Distribution, etc. (Imprint)
  • Linköpings univ., Institutionen för beteendevetenskap , Linköping : 2004
  • 2004
  • Språk: Svenska.
SAB Classification Code
Physical Description
  • 197 s.
Series Statement/Added entry--Title
  • 242
General Note
  • PiUS - Pedagogik i utbildning och skola
Subject - Topical Term
Added Entry - Corporate Name
ISBN
  • 91-85297-03-8
  • 91-85297-03-8
ISSN
  • 1404-8183
Waiting
  • 0 (0)
*00001673nam a22004817a 4500
*00117765
*007|||||||||||||||||||||||
*008110824s2004    sw     | |    000 0 swe c
*020  $a91-85297-03-8
*020  $a91-85297-03-8
*022  $a1404-8183
*035  $a(Ko)19666
*040  $dLi
*084  $aEa:d
*24510$aEtiska lärare - moraliska barn :$bforskning kring värdefrågor i skolans praktik : värdepedagogiska texter II  /$cGunnel Colnerud & Solveig Hägglund (red)
*260  $aLinköping  :$bLinköpings univ., Institutionen för beteendevetenskap ,$c2004
*300  $a197 s.
*440  $aLinköpings universitet, Institutionen för beteendevetenskap  ;$v242$91650-3643
*500  $aPiUS - Pedagogik i utbildning och skola
*650 4$aPedagogik
*650 4$aetik och moral
*650 4$aVärderingar
*7001 $aColnerud, Gunnel,$d1947-$4edt
*7001 $aHägglund, Solveig,$d1945-$4edt
*7101 $aLinköpings universitet.
*7101 $aInstitutionen för beteendevetenskap$4pbl
*8520 $cEa
*910  $aLinköpings universitet.
*910  $aInstitutionen för pedagogik och psykologi
*910  $aInstitutionen för beteendevetenskap$uLinköpings universitet.$wa
*910  $aLinköping University
*910  $aDepartment of Behavioural Sciences
*910  $aInstitutionen för beteendevetenskap$nEngelska$uLinköpings universitet.$wi
*950  $aAttityder
*950  $aVärderingar
*950  $aEtik
*950  $aVärderingar
*950  $aNormer
*950  $aVärderingar
*950  $aVärdefilosofi
*950  $aVärderingar
^
No reviews exists for this book.
Click here to be the first to write a review.
Vis
Send to
IdStatusDue dateOwnerLocationShelf
 Available Konstfacks bibliotekMagasinEa