Hylla
Titel och upphov En varumärkt värld : några ledmotiv
Utgivning, distribution etc. Liber ekonomi , Malmö : 2002 (Stockholm : Alfaprint)
Utgivningsår
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning 122, [3] s. : färgill. : 24 cm
Term
ISBN
Antal i kö:
*00000809nam a22002773 45
*00114892
*00520151215135315.8
*007|||||||||||||||||||||||
*008110824s2002 e |00 0 swe||
*020 $a91-47-06590-7 :$c378:00
*035 $a(Ko)16448
*040 $dNB
*084 $aQbm
*24513$aEn varumärkt värld :$bnågra ledmotiv /$c[redaktörer: Ingalill Holmberg och Mats Wiman]
*260 $aMalmö :$bLiber ekonomi ,$c2002$e(Stockholm :$fAlfaprint)
*300 $a122, [3] s. :$bfärgill. :$c24 cm
*650 4$aVarumärken
*650 4$aSymbolik
*650 4$aEstetik
*650 4$aSociologi
*650 4$aGlobalisering
*7001 $aHolmberg, Ingalill,$d1954-$4edt
*7001 $aWiman, Mats,$d1946-$4edt
*8520 $hQbm$lVAR
*950 $aAesthetics
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
I EN VARUMÄRKT VÄRLD 7 om varumärkens roll i vår samtid - Ingalill Holmberg MÄRK MIG 17 konkurrens om och med känslor - Jonas Ridderstråle DET EXPRESSIVA PROJEKTET 29 identitet i det senmoderna samhället - Ingalill Holmberg och Miriam Salzer-Mörling DEN MODERNA STADEN 41 management och mode i stora städer - Barbara Czarniawska VEM VÄRDERAR VAD? 51 varumärkets värdering - Peter B Hägglund SKENHELIGA ALLIANSER 71 om konst, ekonomi och varumärken - Emma Stenström NÄR GRÄNSERNA SUDDAS UT 81 närmandet mellan konst och kommers - Lars Nittve SHOPPINGENS ANATOMI 93 byggnaden styr begären - Lars Strannegård JUNKSPACE 105 det strukturlösa stadsrummet - Henrietta Palmer MÄNNISKAN BAKOM VARUMÄRKET 111 varumärke, identitet och moral - Tomas Brytting POESI OCH KONST Unga poeter 14 Gunilla Klingberg 60