Hylla
Personnamn
Titel och upphov Badfluence? : makt, miljoner & halvsanningar i sociala medier
Varianttitel Badfluence? : makt, miljoner och halvsanningar i sociala medier
Utgivning, distribution etc. Atlas, [Stockholm] : [2020]
Scandbook, Falun : 2020
Utgivningsår
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning 310 sidor illustrationer 21 cm
Term
ISBN
Antal i kö:
*000 cam a i 4500
*00149320
*00520201009104019.0
*008200312s2020 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789173897488$qdanskt band
*035 $a(BOKR)9789173897488
*035 $a(SE-LIBR)7kk0jkfq5l73cxtb
*041 $aswe
*08204$a658.87202854678$223/swe
*084 $aBv$2kssb/8
*084 $aQblb$2kssb/8
*100 $aLundin, Julia,$d1990-$4aut
*24510$aBadfluence? :$bmakt, miljoner & halvsanningar i sociala medier /$cJulia Lundin, Yasmine Winberg.
*246 1$aBadfluence? :$bmakt, miljoner och halvsanningar i sociala medier
*264 1$a[Stockholm] :$bAtlas,$c[2020]
*264 3$aFalun :$bScandbook,$c2020
*300 $a310 sidor$billustrationer$c21 cm
*336 $atext$btxt$2rdacontent
*337 $aunmediated$bn$2rdamedia
*338 $avolume$bnc$2rdacarrier
*650 7$aInfluerare$0https://id.kb.se/term/sao/Influerare$2sao
*650 7$aSociala medier$0https://id.kb.se/term/sao/Sociala%20medier$2sao
*650 7$aMarknadsföring via sociala medier$0https://id.kb.se/term/sao/Marknadsf%C3%B6ring%20via%20sociala%20medier$2sao
*650 7$aMakt (samhällsvetenskap)$0https://id.kb.se/term/sao/Makt%20%28samh%C3%A4llsvetenskap%29$2sao
*650 0$aSocial media
*650 0$aPower (Social sciences)
*650 7$aInternet marketing$2lcsh
*700 $aWinberg, Yasmine,$d1987-$4aut
*852 $5Ko$bKo$hBv
*887 $a{"@id":"7kk0jkfq5l73cxtb","modified":"2020-10-09T10:40:19.966+02:00","checksum":"265124048339"}$2librisxl
*887 $5Ko$a{"@id":"s5j20thsqxvgjts1","modified":"2021-02-25T13:19:41.792+01:00","checksum":"190469441462"}$2librisxl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
Influencers är vår tids nya älsklingar, men också tidernas minst granskade makthavare. Med sin miljonpublik formar de en helt ny generation genom sina Instagramflöden. Badfluence? Boken undersöker hur samhället påverkas av den miljardindustri som växt fram de senaste 15 åren. Med hjälp av forskare, experter och influencers själva avtecknar författarna en värld av halvsanningar, bluffsiffror och smygreklam./Btj