Hylla
Personnamn
Titel och upphov Tonårsflickor berättar om att vara eller inte vara i behov av särskilt stöd : en longitudinell fallstudie
Utgivning, distribution etc. Specialpedagogiska institutionen, Stockholms universitet, Stockholm : 2015
Utgivningsår
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
Anmärkning: Dissertation o.dyl. Diss. Stockholm : Stockholms universitet, 2015
Anmärkning: Språk With a summary in English
Term
Geografiskt namn
Indexterm - Okontrollerad
Elektronisk adress och åtkomst (URI) http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-116805
ISBN
Antal i kö:
*00003891nam a22010097a 4500
*00141371
*00520161108030835.2
*008150428s2015 sw |||| m 00| ||swe c
*020 $a978-91-7649-167-6
*035 $a(SE-LIBR)17965964
*035 $a(Ko)48685
*040 $aH
*0410 $aswe$beng
*042 $9KVIN$9NB
*08204$a371.9$223/swe
*084 $aEu$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aJohansson, Barbro,$d1957-
*24510$aTonårsflickor berättar om att vara eller inte vara i behov av särskilt stöd :$ben longitudinell fallstudie /$cBarbro Johansson
*260 $aStockholm :$bSpecialpedagogiska institutionen, Stockholms universitet,$c2015
*300 $a160 s.
*502 $aDiss. Stockholm : Stockholms universitet, 2015
*546 $aWith a summary in English
*650 7$aSpecialundervisning$2sao$0163873
*650 7$aTonårsflickor$2sao
*650 7$aElever med särskilda behov $2sao
*650 7$aSocial integration$2sao$0166123
*650 7$aUtvecklingssamtal$2sao$0160589
*650 7$aLärare och elever $2sao
*650 7$aGruppsykologi$2sao$0169018
*650 7$aSpecialundervisning$xtonåringar$xflickor$zSverige$2kao$0163873
*650 7$aHögstadiet$xelever $xstöd$2kao
*650 7$aRemed ial teaching$xteenagers$xgirls$zSweden$2kao//eng
*650 7$aLower secondary school$xpupils$xsupport$2kao//eng
*650 0$aSocial psychology
*650 0$aSocial integration$0166123
*650 0$aSpecial education
*650 0$aTeenage girls
*650 0$aTeacher-student relationships
*651 4$aSverige
*653 $aSpecial Educational Needs
*653 $amainstream secondary school
*653 $ainterviews
*653 $ateenage girls
*653 $apeer interactions
*653 $arelationships and groups
*653 $aassessment for learning
*653 $asocial inclusion
*653 $aIEP
*653 $azone of proximal development
*653 $agrounded theory
*852 $5Ko$bKo$hKURS$iEj fjärrlån$lJOH
*85642$uhttp://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-116805
*950 $aBarn med funktionsnedsättning$uElever med särskilda behov
*950 $aProblembarn$uElever med särskilda behov
*950 $aDyslektiker$wh$uElever med särskilda behov
*950 $aElever $wg$uElever med särskilda behov
*950 $aMed arbetarsamtal$uUtvecklingssamtal
*950 $aMålsamtal$uUtvecklingssamtal
*950 $aPlaneringssamtal$wlle$uUtvecklingssamtal
*950 $aGruppbeteende$uGruppsykologi
*950 $aGrupper$xpsykologiska aspekter$uGruppsykologi
*950 $aKollektivt beteende$uGruppsykologi
*950 $aSocialpsykologi$uGruppsykologi
*950 $aPsykologi$wg$uGruppsykologi
*950 $aDelaktighet i samhället$uSocial integration
*950 $aIntegration$uSocial integration
*950 $w|| e$aSocial integrering$uSocial integration
*950 $aSocial inkludering$uSocial integration
*950 $wg$aSociologi$uSocial integration
*950 $aPolitiskt deltagande$uSocial integration
*950 $aSocial rehabilitering$uSocial integration
*950 $aSocialt samspel$uSocial integration
*950 $aSpecialpedagogik$uSpecialundervisning
*950 $aRiksgymnasier$wh$uSpecialundervisning
*950 $aSkoldaghem$wh$uSpecialundervisning
*950 $aSärskolan$wh$uSpecialundervisning
*950 $aSärvux$wh$uSpecialundervisning
*950 $aStödundervisning$uSpecialundervisning
*950 $aUndervisning$wg$uSpecialundervisning
*950 $aTonåringar$wg$uTonårsflickor
*950 $aElever och lärare$uLärare och elever
*950 $aElev-lärarrelationer$uLärare och elever
*950 $aLärare-elevrelationer$uLärare och elever
*950 $wg$aBarn och vuxna$uLärare och elever
*950 $aUndervisning$uLärare och elever
*951 $aKonungariket Sverige$uSverige
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.