Hylla
Personnamn
Titel och upphov Don't think pink : what really makes women buy--and how to increase your share of this crucial market
Utgivning, distribution etc.
Utgivningsår
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
Anmärkning: Bibliografi etc. Includes bibliographical references and index.
Anmärkning: Innehåll Preliminaries; Contents; 1 BRAIN TRAINING; 2 NOW YOU SEE "HER"; 3 NOW YOU DON'T (SEE "HER"); 4 INSIDE A WOMAN'S MIND; 5 SHAPING THE GENERATIONS; 6 LOOKING BEYOND GENERATIO; 7 CULTURAL INFLUENCERS; 8 LEARNING CURVES AND LIFE STAGES; 9 THE INTERNET-SAVVY WOMAN; 10 ONLINE RESEARCH; 11 ENLISTING WOMEN AS YOUR MARKETING PARTNERS; AFTERWORD; NOTES; RECOMMENDED READING; INDEX;
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Women spend trillions of dollars every year. Why are you missing out?
Anmärkning: Reproduktion Electronic reproduction. Palo Alto, Calif. : ebrary, 2004. Available via World Wide Web. Access may be limited to ebrary affiliated libraries.
Term
Institutionsnamn
Annat medium
ISBN 978-0-8144-2800-9 (electronic bk.)
Antal i kö:
*00003255nam a22007217a 4500
*00138441
*00520131209105942.7
*006m u
*007 cn|||||||||
*008040305s2004 nyu|||||sb||||001 0|eng c
*020 $a978-0-8144-2800-9 (electronic bk.)
*020 $z081440815X
*035 $a(SE-LIBR)14852985
*035 $a(Ko)43220
*040 $aCaPaEBR$cCaPaEBR$9Ebrary$dGdig
*05014$aHC79.C6$bJ64 2004eb
*08204$a658.8/34/082$222
*084 $aQbl/DR$2kssb/7
*084 $aQblbmd$2kssb/8
*1001 $aJohnson, Lisa,$d1967-
*24510$aDon't think pink :$bwhat really makes women buy--and how to increase your share of this crucial market /$cLisa Johnson, Andrea Learned
*260 $aNew York :$bAMACOM,$c2004
*300 $ax, 230 s.
*504 $aIncludes bibliographical references and index.
*5050 $aPreliminaries; Contents; 1 BRAIN TRAINING; 2 NOW YOU SEE "HER"; 3 NOW YOU DON'T (SEE "HER"); 4 INSIDE A WOMAN'S MIND; 5 SHAPING THE GENERATIONS; 6 LOOKING BEYOND GENERATIO; 7 CULTURAL INFLUENCERS; 8 LEARNING CURVES AND LIFE STAGES; 9 THE INTERNET-SAVVY WOMAN; 10 ONLINE RESEARCH; 11 ENLISTING WOMEN AS YOUR MARKETING PARTNERS; AFTERWORD; NOTES; RECOMMENDED READING; INDEX;
*520 $aWomen spend trillions of dollars every year. Why are you missing out?
*533 $aElectronic reproduction.$bPalo Alto, Calif. :$cebrary,$d2004.$nAvailable via World Wide Web.$nAccess may be limited to ebrary affiliated libraries.
*650 7$aKvinliga konsumenter$2sao
*650 7$aMarknadsföring$2sao
*650 0$aWomen consumers .
*650 0$aMarketing.
*650 0$aMarketing$0(DLC)sh 85081333
*655 0$aElectronic books.$2local
*7001 $aLearned, Andrea$4aut
*7102 $aebrary, Inc.
*7761 $z9780814408155
*841 $5Ko$ax aa$b131128||0000|||||000||||||000000$en
*852 $hQb
*950 $aDirektmarknadsföring$wh$uMarknadsföring
*950 $aEvenemangsmarknadsföring$wh$uMarknadsföring
*950 $aGrafiska profiler$wh$uMarknadsföring
*950 $aIndustriell marknadsföring$wh$uMarknadsföring
*950 $wh$aInteraktiv marknadsföring$uMarknadsföring
*950 $aIntern marknadsföring$wh$uMarknadsföring
*950 $aInternationell marknadsföring$wh$uMarknadsföring
*950 $aKundklubbar$wh$uMarknadsföring
*950 $aKundlojalitet$wh$uMarknadsföring
*950 $aKundnöjdhet$wh$uMarknadsföring
*950 $aMarknadsföring via Internet$wh$uMarknadsföring
*950 $aMarknadssegmentering$wh$uMarknadsföring
*950 $aMarknadsundersökning$wh$uMarknadsföring
*950 $aOtillbörlig marknadsföring$wh$uMarknadsföring
*950 $aPlatsmarknadsföring$wh$uMarknadsföring
*950 $aPositionering (marknadsföring)$wh$uMarknadsföring
*950 $aProduktplacering i massmedia$wh$uMarknadsföring
*950 $aPrissättning$wh$uMarknadsföring
*950 $aRelationsmarknadsföring$wh$uMarknadsföring
*950 $wh$aSocial marknadsföring$uMarknadsföring
*950 $wh$aSäljfrämjande åtgärder$uMarknadsföring
*950 $aPR$uMarknadsföring
*950 $aProduktutveckling$uMarknadsföring
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
Women spend trillions of dollars every year. Why are you missing out?