Hylla
Personnamn
Titel och upphov Perfect pitch : the art of selling ideas and winning new business
Utgivning, distribution etc. John Wiley & Sons John Wiley [distributor] , Hoboken, N.J. ; Chichester ; 2007 : c2007
Utgivningsår
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning xxv, 262 p. : ill. : 24 cm.
Anmärkning: Allmän
Anmärkning: Bibliografi etc. Includes bibliographical references (p. 249-252) and index.
Term
Uniform titel
Elektronisk adress och åtkomst (URI) http://www.loc.gov/catdir/toc/fy0705/2006299877.html http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0741/2006299877-b.html http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0741/2006299877-d.html
ISBN 0-471-78976-3 0-471-78976-3 978-0-471-78976-5 978-0-471-78976-5
Antal i kö:
*00003177nam a22010457a 4500
*00127245
*007|||||||||||||||||||||||
*008110824s2006 xxua | b 001 0 eng c
*020 $a0-471-78976-3
*020 $a0-471-78976-3
*020 $a978-0-471-78976-5
*020 $a978-0-471-78976-5
*035 $a(Ko)31370
*084 $a85.40
*084 $aQbl
*084 $aQia
*1001 $aSteel, Jon
*24510$aPerfect pitch :$bthe art of selling ideas and winning new business /$cJon Steel
*260 $aHoboken, N.J. ;$aChichester ;$a2007 :$bJohn Wiley & Sons$bJohn Wiley [distributor] ,$cc2007
*300 $axxv, 262 p. :$bill. :$c24 cm.
*500 $a"An Adweek book."
*504 $aIncludes bibliographical references (p. 249-252) and index.
*650 4$aFörsäljningsteknik
*650 4$aPresentationsteknik
*650 4$aMarknadsföring
*650 4$aBusiness presentations.
*650 4$aSelling.
*650 4$aAdvertising.
*650 4$aPresentatie.
*650 4$aVerkopen.
*650 4$aVertelkunst.
*650 4$aMarketing
*650 4$aPublic speaking
*650 4$aBusiness presentations
*697 $cFörsäljningsorganisation. Marknadsföring
*697 $cHandelsteknik
*7300 $aAdweek (2003)
*8520 $hQb
*8564 $uhttp://www.loc.gov/catdir/toc/fy0705/2006299877.html
*8564 $uhttp://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0741/2006299877-b.html
*8564 $uhttp://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0741/2006299877-d.html
*950 $aDirektmarknadsföring
*950 $aMarknadsföring
*950 $aEvenemangsmarknadsföring
*950 $aMarknadsföring
*950 $aGrafiska profiler
*950 $aMarknadsföring
*950 $aIndustriell marknadsföring
*950 $aMarknadsföring
*950 $aIntern marknadsföring
*950 $aMarknadsföring
*950 $aInternationell marknadsföring
*950 $aMarknadsföring
*950 $aKundklubbar
*950 $aMarknadsföring
*950 $aKundlojalitet
*950 $aMarknadsföring
*950 $aMarknadsföring via Internet
*950 $aMarknadsföring
*950 $aMarknadssegmentering
*950 $aMarknadsföring
*950 $aMarknadsundersökning
*950 $aMarknadsföring
*950 $aOtillbörlig marknadsföring
*950 $aMarknadsföring
*950 $aPlatsmarknadsföring
*950 $aMarknadsföring
*950 $aPositionering (marknadsföring)
*950 $aMarknadsföring
*950 $aProduktplacering i massmedia
*950 $aMarknadsföring
*950 $aPrissättning
*950 $aMarknadsföring
*950 $aRelationsmarknadsföring
*950 $aMarknadsföring
*950 $aPR
*950 $aMarknadsföring
*950 $aProduktutveckling
*950 $aMarknadsföring
*950 $aActio
*950 $aPresentationsteknik
*950 $aMuntlig framställning
*950 $aPresentationsteknik
*950 $aSäljteknik
*950 $aFörsäljningsteknik
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
A professional "pitching coach" for one of the world's largest marketing conglomerates, Jon Steel shares his secrets and explains how you can create presentations and pitches that win hearts, minds, and new business. He identifies the dos and don'ts and uses real-world examples to prove his points. If you make pitches for new business, this is the perfect book for you.
Introduction: An Audience with Steve Jobs p. ix Presentation Crimes p. 1 Imperfect Pitch p. 21 Bill Clinton, Johnnie Cochran, and a London Hooker p. 39 Making Connections p. 69 Trevor's Sledgehammer p. 101 We Will Fight Them in the Boardroom p. 115 Benign Dictatorship p. 141 The Pitch and Beyond p. 181 The Perfect Pitch p. 205 Acknowledgments p. 245 Bibliography p. 249 Index p. 253 About the Author p. 261