Hylla
Personnamn
Titel och upphov Att lära sig konstens regler : en sociologisk studie av osäkra framtidsinvesteringar
Utgivning, distribution etc. Department of Sociology, Göteborg University , Göteborg : 2006
Utgivningsår
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
Serietitel - biuppslagsform
Nummer i serie
Anmärkning: Dissertation o.dyl. Diss. Göteborg : Göteborgs universitet, 2006
Anmärkning: Språk Med sammanfattning på engelska
Personnamn
Term
Institutionsnamn
ISBN 91-975404-6-3 91-975404-6-3
Antal i kö:
*00001905nam a22006137a 4500
*00123866
*007|||||||||||||||||||||||
*008110824s2006 sw ||||e m |00| ||swe c
*020 $a91-975404-6-3
*020 $a91-975404-6-3
*035 $a(Ko)27517
*0410 $aswe$beng
*084 $aOha
*084 $aOa
*084 $aOab
*1001 $aFlisbäck, Marita
*24510$aAtt lära sig konstens regler :$ben sociologisk studie av osäkra framtidsinvesteringar /$cMarita Flisbäck
*260 $aGöteborg :$bDepartment of Sociology, Göteborg University ,$c2006
*300 $a314 s.
*440 $aGöteborg studies in sociology ;$v30$91650-4313
*502 $aDiss. Göteborg : Göteborgs universitet, 2006
*546 $aMed sammanfattning på engelska
*60014$aBourdieu, Pierre,$d1930-2002
*650 4$aKonstnärer
*650 4$aArbetsmarknad
*650 4$a1990-talet
*650 4$a2000-talet
*650 4$aSverige
*650 4$aSociologi
*650 4$aKultur
*650 4$aYrkesval
*650 4$aKarriär
*650 4$aframtiden
*650 4$aFeministisk teori
*650 4$aUppväxtvillkor
*650 4$aArbetslöshet
*650 4$aKultursociologi
*650 4$aKulturspridning
*650 4$aKonstnärligt skapande
*650 4$aSociala strukturer
*650 4$aKulturellt samarbete
*7101 $aGöteborgs universitet.
*7101 $aSociologiska institutionen$4pbl
*8520 $cOa
*910 $aSociologiska instiutionen vid Göteborgs universitet
*910 $aSociologiska institutionen$uGöteborgs universitet.
*910 $aGöteborg University.
*910 $aDepartment of Sociology
*910 $aSociologiska institutionen$uGöteborgs universitet.
*910 $aUniversity of Gothenburg.
*910 $aDepartment of Sociology
*910 $aSociologiska institutionen$uGöteborgs universitet.
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.