Hylla
Personnamn
Titel och upphov Skolhus för tonåringar : rumsliga aspekter på skolans organisation och arbetssätt
Utgivning, distribution etc. Arkitekternas forum för forskning och utveckling (Arkus), Stockholm : 2005 (Klippan : Ljungberg)
Utgivningsår
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning 180 s. : ill. (huvudsakligen i färg) ; 22 cm
Serietitel - biuppslagsform
Nummer i serie
Term
Institutionsnamn
ISBN
Antal i kö:
*00003358nam a22009133a 4500
*00123725
*00520140121065406.6
*008051012s2005 sw |||| |00| 0 swe
*020 $a91-973626-4-6
*035 $a(SE-LIBR)9996955
*035 $a(Ko)27266
*040 $aLGEN$dNB
*042 $9NB$9ARB
*084 $aEml-c$2kssb/7
*084 $aEab$2kssb/7
*1001 $aTörnquist, Anna
*24510$aSkolhus för tonåringar :$brumsliga aspekter på skolans organisation och arbetssätt /$cAnna Törnquist
*260 $aStockholm :$bArkitekternas forum för forskning och utveckling (Arkus),$c2005$e(Klippan :$fLjungberg)
*300 $a180 s. :$bill. (huvudsakligen i färg) ;$c22 cm
*440 $aSkrift (Arkus),$x1652-6430 :$v46
*650 7$aSkollokaler $zSverige$2sao
*650 7$aPedagogik$2sao
*650 7$aSkolor$9swe$2albt
*650 7$aArkitektur$9swe$2albt
*650 7$aByggnadsplanering$9swe$2albt
*650 7$aPedagogik$9swe$2albt
*650 7$aUtbildning$9swe$2albt
*650 7$aInlärning$9swe$2albt
*650 7$aSkollokaler $2albt//swe
*650 7$aPeagogik$2albt//swe
*650 7$aSkolor$2albt//swe
*650 7$aArkitektur$2albt//swe
*650 7$aByggnadsplanering$2albt//swe
*650 7$aPedagogik$2albt//swe
*650 7$aUtbildning$2albt//swe
*650 7$aInlärning$2albt//swe
*650 0$aTeaching$0(DLC)sh 85133052
*7102 $aARKUS$4pbl
*841 $5Ko$ax a$b0701224u 8 1001uu 0901128$e4
*852 $5Ko$bKo$hEm
*910 $aArkitekternas forum för forskning och utveckling$uArkus
*910 $aArkus - forskning och utveckling inom arkitektur och samhällsbyggnad$uArkus
*910 $aArkus-föreningen$uArkus
*910 $aStiftelsen Arkus$uArkus
*950 $aSamhällsvetenskap$wg$uPedagogik
*950 $aInterkulturell pedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aFri uppfostran$wh$uPedagogik
*950 $aAktivitetspedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aAlternativ pedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aBildpedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aCasemetodik$wh$uPedagogik
*950 $aVäxelundervisning$wh$uPedagogik
*950 $aFörskolepedagogik$wh$uPedagogik
*950 $wh$aKritisk pedagogik$uPedagogik
*950 $wh$aNeurodidaktik$uPedagogik
*950 $aDialektisk pedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aProgrammerad undervisning$wh$uPedagogik
*950 $aInvolveringspedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aWaldorfpedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aUtomhuspedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aTemaarbete$wh$uPedagogik
*950 $aStudiecirkelpedagogik$wh$uPedagogik
*950 $wh$aPedagogik$xforskning$xmetodik$uPedagogik
*950 $aDidaktik$uPedagogik
*950 $aReggio Emilia-pedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aProblembaserat lärande$wh$uPedagogik
*950 $aKonstpedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aHandledning$wh$uPedagogik
*950 $aSocialpedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aGrupparbete$wh$uPedagogik
*950 $aPortföljmetodik$wh$uPedagogik
*950 $aHerbartpedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aInlärning$uPedagogik
*950 $aMontessoripedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aPedagoger$uPedagogik
*950 $aUndervisning$uPedagogik
*950 $aPedagogiskt drama$wh$uPedagogik
*950 $aDialogpedagogik$wh$uPedagogik
*950 $aKultur$wg$uArkitektur
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.