Hylla
Konferensnamn
Titel och upphov 4 dagar 2003 : konstnärlig forskning & estetiska läroprocesser
Varianttitel
Utgivning, distribution etc. Konstfack, Institutionen för bildpedagogik, Stockholm : 2004
Utgivningsår
SAB klassifikationskod
Fysisk beskrivning
Serietitel - ej biuppslagsform
Nummer i serie
Anmärkning: Allmän I rapporten felaktigt: Nr. 4 2004
Anmärkning: Innehåll Introduktion / Karin Becker -- Postkolonial kritik och konst / Mikaela Lundahl -- Det visuella mörkret : om konstnärlig forskning och seendet / Aurél Schiller -- Pedagogisk dokumentation och estetiska läroprocesser / Hillevi Lenz-Taguchi -- Reflektionssamtal : för medskapande och subjektskapande läroprocesser / Ulla Lind -- Konstnären som forskare? / Björn Eneroth -- Middagen : att förmedla en konstnärlig process / Carin Ellberg, Marja Nurminen och Arijana Kajfes -- Examensprojekt från BI:s magisterprogram 2002 / Stina Myringer Karlsson och Ylva Trankell -- Max-projektet : att utveckla undervisningsformer med tydligt genusperspektiv / Britt-Marie Kühlhorn -- Konstnärlig forskning på gymnasiet? Ett internationellt konstprojekt kring samtida teman / Helen Vigil
Term
Institutionsnamn
ISBN
Antal i kö:
*00002641nam a22004577a 4500
*00121936
*00520151102164120.0
*008151028s2004 sw a 000 0 swe c
*020 $a91-631-7025-6
*035 $a(SE-LIBR)18589328
*035 $a(Ko)25253
*040 $aKo
*084 $aIaa$2kssb/8
*084 $aEabi$2kssb/8
*1112 $a4 dagar$d(2003 :$cStockholm)
*24510$a4 dagar 2003 :$bkonstnärlig forskning & estetiska läroprocesser /$c[redaktörer: Ulla Lind & Kersti Hasselberg]
*24612$aFyra dagar 2003.
*260 $aStockholm :$bKonstfack, Institutionen för bildpedagogik,$c2004
*300 $a109 s. :$bill.
*4900 $aInstitutionen för bildpedagogik rapport,$x1653-1175 ;$v[5]
*500 $aI rapporten felaktigt: Nr. 4 2004
*5050 $aIntroduktion / Karin Becker -- Postkolonial kritik och konst / Mikaela Lundahl -- Det visuella mörkret : om konstnärlig forskning och seendet / Aurél Schiller -- Pedagogisk dokumentation och estetiska läroprocesser / Hillevi Lenz-Taguchi -- Reflektionssamtal : för medskapande och subjektskapande läroprocesser / Ulla Lind -- Konstnären som forskare? / Björn Eneroth -- Middagen : att förmedla en konstnärlig process / Carin Ellberg, Marja Nurminen och Arijana Kajfes -- Examensprojekt från BI:s magisterprogram 2002 / Stina Myringer Karlsson och Ylva Trankell -- Max-projektet : att utveckla undervisningsformer med tydligt genusperspektiv / Britt-Marie Kühlhorn -- Konstnärlig forskning på gymnasiet? Ett internationellt konstprojekt kring samtida teman / Helen Vigil
*650 7$aKonstnärlig forskning$2sao
*7001 $aLind, Ulla, $d1951-$4edt
*7001 $aHasselberg, Kersti,$d1945-$4edt
*7102 $aKonstfack
*841 $5Ko$ax a$b1510284u 8 1001uu 0901128$e4
*852 $5Ko$bKo$hIaa
*910 $iEngelska:$aUniversity College of Arts, Crafts and Design$wi$uKonstfack
*910 $aAcademy of Arts, Crafts & Design (Stockholm)$uKonstfack
*910 $aNational College of Art, Craft and Design (Stockholm)$uKonstfack
*910 $aSöndagsritskola för handtverkare$uKonstfack
*910 $aSöndagsritskola för hantverkare$uKonstfack
*910 $aSvenska slöjdföreningens söndags- och aftonskola$uKonstfack
*910 $aSlöjdföreningens skola i Stockholm$uKonstfack
*910 $aSlöjdskolan i Stockholm$uKonstfack
*910 $aKonstfackskolan$uKonstfack
*910 $aTekniska skolan (Stockholm)$wa$uKonstfack
*950 $aKonst$xforskning$uKonstnärlig forskning
*950 $aKonstarterna$xforskning$uKonstnärlig forskning
*950 $wg$aHumaniora$xforskning$uKonstnärlig forskning
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.